tatoeages van bloggers # Chomara en Cherell

Vandaag heb ik een interview samen met chomara en cherell, een paar dagen gelden zijn zij ook het middelpunt van mijn blog geweest ingebrand met een interview over hun opleiding. deze twee meiden hebben mega mooie tatoeages waar ze et veel liefde over vertellen.

Afbeelding1

2016

Zou u zich als blogger willen voorstellen?
Wij zijn Cherell & Chomara, vriendinnen sinds 2009 en beide afgestudeerd aan het ROC in Hilversum, Junior Producer. En hebben onze blogs afgelopen jaar samen gevoegd naar onze nieuwe blog The Golden Brick Road Of.
Hoelang heeft u erover na moeten denken om een tatoeage te nemen?
Chomara: Ik heb er heel lang over nagedacht, niet aan wat ik wou laten tatoeëren maar of ik het wel echt durfde.
Cherell: Ik wilde al heel lang een tattoo. Wat ik wilde wist ik ook. Dus ik heb uiteindelijk binnen een week besloten om het gewoon te doen. Maandag ging ik voor een afspraak en woensdag liep ik rond met een roos en muzieknoten om mijn arm.
Hoeveel tatoeages heeft u?
Chomara: 2
Cherell: Ik zie het als één tattoo.
Wat voor een soort tatoeage heeft u?
Chomara: Ik heb een Latijnse tekst op mijn zij en de letters A en V op mijn onderrug.
Cherell: Een beetje Rock&Roll stijl roos met drie muzieknoten.
Heeft deze tatoeage een speciale betekenis die u ons ook wilt vertellen?
Chomara: De Latijnse tekst betekend ‘Winnen kun je niet leren’ en de letter A en V staan voor mijn ouders Audrey en Vincent.
Cherell: Een roos staat voor veel dingen. Dat van mij zie ik als het leven en mezelf. Rozen zijn mooi, maar je moet opletten hoe je het vastpakt. Doornen doen pijn.
De muzieknoten staan voor positieve momenten. Muziek is een goede uitlaatklep. Ik dans graag, speel graag gitaar en piano en zing graag (al wil je dat laatste niet horen denk ik).

Voor de rest noem ik het een levenstattoo. Het groeit met me mee. Hoe ouder ik word, hoe meer er bij komt en hoe serieuzer het moet worden. (meer schaduwen etc).

Heeft u veel opmerkingen gekregen over uw tatoeage(s)?
Chomara: Nee niet echt omdat niet echt omdat er altijd wel een kleding stuk over heen valt.
Cherell: Mijn familie zei er weinig over. De helft vond het mooi. De andere helft vond het zonde. ‘Sta je daar straks in de trouwjurk met zulke tattoo’s’ Mijn antwoord ‘Mooi toch!’ Het is wat het is. Dit is wie ik ben.
Wat zijn de grootste irritantste vragen die u heeft gehad over uw tatoeage(s)?
Chomara: Waarom een Latijnse tekst dat kon toch ook gewoon in het Nederlands?
Cherell: Ik heb er niet echt irritaties over. Het boeit me niet heel veel wat anderen ervan vinden. Ik vind het mooi. Als je me vraagt waarvoor het staat vertel ik het graag en ik wil graag dat van de ander zien.
Zou er bij dit artikel ook een foto of afbeelding van uw tatoeage mogen? (als u dit liever niet wilt hoeft het natuurlijk niet)
Cherell.

Chomara (links de latijnse tekst rechts de A & V)
Zou u nog iets willen zeggen tegen de lezers van dit artikel?
Chomara: Denk lang en hard na voordat je er aan begint want het is een klein beetje verslavend!
Cherell: Wat iedereen zegt. Denk goed na wat je wilt en check ook even naar welke tattoo artiest je gaat. Niet iedereen is even goed.

 

 

Chomara en cherell echt heel erg bedankt dat jullie deze vragen wilden beantwoorden.

heb jij als lezer nog vragen voor Cherell en Chomara??

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

