tatoeages en bloggers – Beaudine

Hallo lieve lezers, bezoekers en langs komers van mijn blog. Vandaag heb ik weer een nieuwe blogger die graag meer wil vertellen over haar tatoeage en over haarzelf. Ik wil jullie graag voorstellen aan Beaudine van http://www.happinessbybeaudine.nl , Beaudine blogt over, Fashion, food, lifestyle en interieur en hierom is het ook zeker een aanraden om haar blog te bezoeken. Een blog zoals die van Beaudine zie je soms wel vaker, maar ook op zo’n manier? Alles heel overzichtelijk en het ziet er ook gewoon heel erg lief uit.

Zou u zich als blogger willen voorstellen?

Hi! Ik ben Beaudine, 22 jaar. 4 Jaar samen met mijn lieve vriend en wij gaan samenwonen in april. Ik heb een lief hondje Nola. Ik ben studente in Den Haag. Verder ben ik dol op bakken, koken, shoppen, social media, bloggen, knutselen, ben ik bijzonder creatief en heb ik een passie voor interieur en beauty.

 

Hoelang heeft u erover na moeten denken om een tatoeage te nemen?

Ik wilde heel graag iets dat stond voor de band tussen mijn oma en mij. Toen ik vertelde aan oma dat ik een tatoeage wilde zodat ik altijd aan der zou denken. Werd ze wel een beetje verdrietig. Ik heb het heeeeeeel erg lang uitgesteld. Een eerste tattoo is altijd eng. Tot ik met mijn linkerarm in het gips zat en ik toch al niet in de zon mocht. Ik heb hem toen in augustus laten zetten! Volop zon, maar ik vond dat ik hem mocht om de pijn te verzachten.

 

Hoeveel tatoeages heeft u?

Eentje. Al wil ik er nog 3 sowieso hebben haha!

 

Wat voor een soort tatoeage heeft u?

Een infinity teken met stay strong erin.

null

 

Heeft deze tatoeage een speciale betekenis die u ons ook wilt vertellen?

Ik ben als klein meisje erg ziek geweest. Ik heb op 4 jarige leeftijd kanker gehad. In die tijd was mijn moeder en oma er altijd voor mij. Ik heb deze tatoeage genomen, omdat oma altijd zei kom op meisje – je kunt het! Ook na die tijd zei ze altijd leef je dromen achterna. Ga ervoor!

 

Heeft u veel opmerkingen gekregen over uw tatoeage(s)?

Soms! Hij is ook klein en lief!

 

Wat zijn de grootste irritantste vragen die u heeft gehad over uw tatoeage(s)?

Deed het zeer? Waarom heb je hem gezet? Waarom is de eerst S dik? Ben je er nog blij mee?

 

Zou er bij dit artikel ook een foto of afbeelding van uw tatoeage mogen? (als u dit liever niet wilt hoeft het natuurlijk niet)

Tuurlijk!

 

Zou u nog iets willen zeggen tegen de lezers van dit artikel?

Denk er goed overna! Laat het geen één dags vlieg zijn! Weet zeker dat je deze ook echt wilt! Het is zonde als je hem na verloop van tijd niet meer leuk vindt.

Liefs, Beaudine

www.happinessbybeaudine.nl

 

 

Beaudine echt heel erg bedankt en mega leuk dat je mijn vragen hebt willen beantwoorden. heb jij nog een vraag voor Beaudine? of aan mij? zet het hier in de reactie’s en ik zal ervoor zorgen dat deze vraag wordt beantwoord.

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

