fashion/beauty dilemma’s met The Sparkling Beauty

 

 

Vandaag heb ik een artikel die iets anders is dan anders, want ik kreeg namelijk van Romy van The sparkling Beauty een mail of ik samen met haar een artikel zou willen maken. (Natuurlijk wil ik dat altijd leuk toch om nieuwe bloggers en meiden te leren kennen??) Aller eerst zal ik Romy een beetje aan jullie voorstellen via de informatie die ik op haar blog heb kunnen vinden.

Romy is een 18 jarig meisje (Deze maand is ze 18 geworden!!!!!!!!!!!!) en ze is btw echt een mega knappe meid, maar okay dat is mijn mening, laat ik even verder gaan met wat ik bezig was. Romy een 18 jarig meisje met een blog waar ze al 2,5 jaar mee bezig is. (Echt mega goed)  Op haar blog praat ze vooral over Fashion en dierproefvrije make-up. (Dus naast dat ze mega mooi is heeft ze ook verstand van mode en houd ze zich bezig met de leefbaarheid van dieren die *proefdieren* worden.) Ook is Romy heel sportief ze heeft meegedaan aan de Dam tot Dam By Night 8 km en volgend jaar wil ze graag meedoen aan de Mudmasters Obstacle Run 8 km. (Nou zo sportief ben ik weer niet. Nee ik hou het lekker op films en series. (Jeetje wat kan deze meid eigenlijk niet??)

Hier zijn de vragen die ik van Romy heb gekregen. Ik wens jullie heel erg veel lees plezier.

Nooit meer bloggen of nooit meer reizen?

Nooit meer Bloggen. Wauw het lijkt op deze manier alsof ik niet van bloggen hou, maar ik ben gewoon zo verzot op reizen dat ik dat voor geen goud op zou willen geven. En foto’s op Instagram plaatsen mag toch wel? 😜 dan kan ik als nog alles met iedereen delen.

Nooit meer Latté of nooit meer Cappuccino?

Nooit meer Latté, want dit heb ik nog nooit gehad en ik hou zoveel van Cappuccino’s dat ik die ook niet op zou willen geven. Mijn favoriete Cappuccino is een normale cappuccino met 3 suiker en wat karamel saus er door heen. Je weet wel van die karamel saus die je over je ijs kan doen als je in een wok restaurant zit. Dan heb je van die flessen met saus voor over het ijs.

cropped-img_0310

Nooit meer dansen of nooit meer schrijven?

Nooit meer schrijven. Jeetje het lijkt echt alsof ik niet van bloggen hou oeps. Nee ik hou net zoveel van dansen als van muziek en terwijl ik dit schrijf heb ik Scared to be lonely van Martin Garrix en Dus Lipa op de achtergrond draaien. (Als je het nummer wil luisteren ik za de video van youtube onderaan deze post plaatsen.) Dit nummer heb ik nu op, omdat hij toevallig aan de beurt is in de Spotify afspeellijst.

Nooit meer Netflix of nooit meer Snapchat?

Nooit meer Snapchat. Niet dat ik veel met Snapchat doe. behalve met het filter dat je hieronder ziet. Jeetje wat hou ik van dat filter. Nee ik hou zoveel van Netflix ik verslijt gewoon serie’s. (heb er al een stuk of 5 uit gekeken ben ik bang)

img_0540

I AM A BUNNY 🐰

Nooit meer muziek of nooit meer fotograferen?

Nooit meer fotograferen. Zoals ik al eerder aan het gegeven hou ik heel erg veel van muziek en hier kan ik daarom ook echt niet zonder. Op dit moment luister ik Solo Dance van Martin Jensen. Ook echt een mega leuk nummer.

Romy echt mega bedankt voor de vragen en als ik het iedereen moet zeggen zou ik zeker Romy haar blog gaan bekijken, ook echt mega leuke antwoorden heb je gegeven op de vragen die ik heb gesteld, als je haar antwoorden wilt lezen zou ik zeggen klik snel hier om naar haar blog te gaan!!!.

 

 

3 thoughts on “fashion/beauty dilemma’s met The Sparkling Beauty

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

