waarom ik flight attendants leuk vind

Misschien heb je hem al gezien, maar misschien ook niet. Als je mij al wat langer volgt dan 1 of 2 weken dan ben je ervan bewust dat ik graag flight attendant wil worden. Bij deze les (luchtvaart op school) krijgen wij soms leuke filmpjes te zien van hoe een steward of stewardess de vliegveiligheid verteld, dit is namelijk vreselijk saai om het op 1 manier te vertellen, maar het is verplicht en hierom kijken steeds meer stewardess en stewards naar andere oplossingen van hoe kunnen ze dit vertellen op een manier dat iedereen in het vliegtuig wil blijven luisteren. Om deze reden heb ik een aantal video’s opgezocht waarvan ik dacht ja deze flight attendants zijn zo geweldig ik vind het echt een voorbeeld voor heel veel mensen.

 

persoonlijk vind ik de rappende flight attendant het leukste om naar te luisteren.

 

Wat vinden jullie?

 

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

