Tatoeages van Bloggers, Livia

Foto is een van de twee tatoeages van Livia

vandaag heb ik weer een nieuw interview met Livia van Travelbyliv.com, Livia heeft mij met behulp van vragen meer verteld over haar tatoeages, want ik ben heel nieuwsgierig naar tatoeages. Livia wilde dolgraag mijn vragen beantwoorden en ik ben ook heel blij dat ze dat wilde gaan doen.

Zou u zich als blogger willen voorstellen?

Hoi, ik ben Livia 26 jaar en sinds kort heb ik mijn eigen blog www.travelbyliv.com waar ik voornamelijk over reizen schrijf.

Hoelang heeft u erover na moeten denken om een tatoeage te nemen?

Daar heb ik wel een tijdje over nagedacht. Na een paar maanden wist ik zeker dat ik het echt wilde gaan doen.

Hoeveel tatoeages heeft u?

2 (en ik wil er wel meer :))

Wat voor een soort tatoeage heeft u?

Ik heb 2 kleine tattoos die voor mij allebei een betekenis hebben.

Heeft deze tatoeage een speciale betekenis die u ons ook wilt vertellen?

Het hartje op mijn pols heb ik samen met een vriendin laten zetten. Zij heeft de ziekte MS waardoor wij besloten dit te doen. Het hartje staat niet alleen voor onze vriendschap maar ook voor de liefde voor het leven.
Op mijn enkel heb ik een tattoo die ‘create’ betekend. Dat staat voor de creativiteit in mijn leven en dat je al het moois zelf moet creeëren in de wereld.

Heeft u veel opmerkingen gekregen over uw tatoeage(s)?

Mijn vrienden en familie hebben er op gereageerd. Geen schokkende reacties, het zijn maar kleine tattoos.

Wat zijn de grootste irritantste vragen die u heeft gehad over uw tatoeage(s)?

Ik vind vragen erover niet vervelend. De meest gestelde vragen zijn wel of het pijn doet of wat het betekend.

Zou er bij dit artikel ook een foto of afbeelding van uw tatoeage mogen? (als u dit liever niet wilt hoeft het natuurlijk niet)

Zou u nog iets willen zeggen tegen de lezers van dit artikel?

Denk er heel goed over na als je een tattoo gaat zetten. Het staat er voor de rest van je leven. Denk er over na of het bij je past en wat het voor je betekend.

 

 

Livia echt heel erg bedankt dat je deze vragen wilde beantwoorden. Livia is ook te volgen op Instagram en Facebook

heb jij nog een vraag voor Livia of denk je ik zou ook wel een vragenlijst willen beantwoorden zet het dan in de reactie onder deze post. ❤

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

