Tatoeages van Bloggers, Nikki

Tatoeages… een onderwerp dat mij altijd heeft gefascineerd, ik heb een aantal bloggers mogen interviewen over hun tatoeages en vandaag is daarvan de eerste post.

Vandaag praten wij met Nikki, van Mamanikki.nl , Nikki is een beginnende blogger en is net in januari begonnen.Op haar blog praat ze over het moederschap van haarzelf, ze praat over boeken en ze is op haar blog bezig met een eigen verhaal. Nikki is ook op Facebook te vinden. Klik hier om naar haar Facebook te gaan.

Ik was heel erg benieuwd naar de antwoorden die Nikki had gegeven op mijn vragen, en de antwoorden vind ik echt heel grr mooi en inspirerend.

 

Zou u zich als blogger willen voorstellen?
Ik ben een jonge moeder van 27 met een zoontje van 6,5 jaar. Ik ben een beginnend blogger en ik blog voornamelijk over mijn leven als moeder. Daarbij komen ook onderwerpen naar voren wat te maken heeft met de onderzoeken van mijn zoontje en de onderzoeken en diagnoses bij mijzelf. Ook vind ik het erg leuk om over onderwerpen te bloggen waar ik mij dagelijks mee bezig hou. Zo kan dat zijn een middagje bos, maar ook een overzicht van mijn favoriete films en series. Mijn blog is dus meer een mama & lifestyle blog.

Hoelang heeft u erover na moeten denken om een tatoeage te nemen?
Doordat mijn moeder veel tatoeages heeft wist ik al dat ik het later ook wilde. Op mijn 18e ben ik vroeg uit huis gegaan en ik had toen weinig contact met mijn moeder. Toen heb ik mijn eerste tatoeage gezet, namelijk “Mama”.

Hoeveel tatoeages heeft u?
7 in totaal, maar daarvan is er 1 al drie keer gelaserd. Dit betreft de naam van mijn ex-vriend.

Wat voor een soort tatoeage heeft u?
Ik heb verschillende tatoeages. Zo heb ik een diamant op mijn enkel, een bloem op mijn pols en onderarm, een ster bij mijn heup rechtsvoor, Mama op mijn linker bovenarm, een strik op mijn rug en nog een kersje op een bepaalde plek. En de tatoeage die weggaat zit in mijn nek.

Heeft deze tatoeage een speciale betekenis die u ons ook wilt vertellen?
Een paar zijn cover-ups, maar degene die echt betekenis hebben zijn Mama op mijn linkerarm. Het ging niet toen niet goed tussen mijn moeder en mij en ik sprak haar weinig. Ik voelde mij daar erg rot over en ik besloot haar daarom op mijn arm te tatoeëren. Daarbij komt ook dat het nu een dubbele betekenis heeft omdat ik zelf moeder ben. De bloem op mijn onderarm is ook speciaal, ondanks dat het een cover-up is, staat mijn zoon zijn naam in de bloem met zijn geboortedatum.

Heeft u veel opmerkingen gekregen over uw tatoeage(s)?
Ja, in het begin wel. Ik zette zomaar een tattoeage zonder er goed over na te denken. Ook was ik in een erg lastige relatie, waarin ik helemaal onder controle was van mijn ex-vriend en toen onder een soort ‘dwang’ zijn naam in mijn nek heb laten zetten. Gelukkig ben ik daar nu mee bezig om weg te laten laseren. Maar je begrijpt, veel mensen zeggen nu ook; ‘Zie je wel, dat je het niet had moeten doen’. Eerst trok ik mij er wat van aan, maar nu zeker niet meer.

Wat zijn de grootste irritantste vragen die u heeft gehad over uw tatoeage(s)?
Dit zijn voornamelijk vragen geweest toen ik de naam van mijn ex-vriend liet zetten. Ik vond toen vragen als ‘Waarom heb je dat nou gedaan’, erg irritant. Maar ik heb wel spijt dat ik niet naar andere toen heb geluisterd.

Zou er bij dit artikel ook een foto of afbeelding van uw tatoeage mogen? (als u dit liever niet wilt hoeft het natuurlijk niet)

Zou u nog iets willen zeggen tegen de lezers van dit artikel?
Ja zeker weten. Zet NOOIT een naam van een partner. Dat is echt de grootste fout die ik heb gemaakt. Ook moet je er echt zeker van zijn dat je het ontwerp mooi vind en bij je vind passen. Denk er goed over na, want dat is iets wat ik niet altijd gedaan heb.

 

 

Wauw Nikki echt mega bedankt dat je deze vragen wilde beantwoorden en je hebt echt mega mooie antwoorden gegeven. ❤ En heb jij als lezer nog een vraag voor Nikki? 

3 thoughts on “Tatoeages van Bloggers, Nikki

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

