Tatoeage inspiratie

 

een tatoeage inspiratie post. Het is een lange tijd geleden dat ik zo iets heb geplaatst, maar nu ik er aan denk ja ik moet er gewoon weer eens een plaatsen. Ook zal ik vandaag vertellen waarom ik tatoeages zo inspirerend vind. Heb jij zelf een tatoeage? Dan wil ik dat graag weten. Als jij het wil vertellen hoor ik graag wat voor soort tatoeage je hebt in de reacties. Ook hoor ik graag wat jullie mening is over tatoeages zo ga ik kijken of onze meningen een beetje bij elkaar liggen. πŸ’™ Iedere mening is natuurlijk goed, maar hierdoor ben ik wel nieuwsgierig naar jullie mening over dit (wat ik vind) fascinerend onderwerp. Laten we snel beginnen.

Deze tatoeage ziet er vrij simpel uit, maar dat geeft voor mij een vrij rustige indruk. Met deze tatoeage heb ik het gevoel dat je om de hele wereld heen kan vliegen als jij ervoor openstaat om de wereld te ontdekken. Je hebt de Wereldbol en een papieren vliegtuig die eromheen vliegt.

Ook deze tatoeage vind ik heel mooi, omdat hij vrij klein en simpel is. Doordat het ik denk een wereldbol is met een vliegtuig en daarom heen Wanderlust is dit echt een reis tatoeage denk ik. Voor mij geeft deze tatoeage een rustig gevoel als ik er naar kijk.

Deze tatoeages die ikzelf niet vaak langskomen, omdat ze anders zijn dan dat de meeste mensen hebben. (Denk aan infinity teken, een hartje enz enz enz) Dit is een tatoeage die ik mooi vind, omdat hij anders is en de helft van de tatoeage is maar echt ingekleurd, de andere helft is nog niet af om zo te zeggen of ja dat lijkt zo, want in het echt is hij natuurlijk wel af.

Deze watercolor tatoeage zie je ook niet vaak op het straatbeeld. (Of het ligt aan mij, want ik woon in Friesland en veel mensen die ik spreek over tatoeages zijn geen fan en vinden het maar zonde.) deze tatoeage geeft mij een vrolijk, maar ook rustig gevoel, vrolijk vanwege de kleuren, maar rustig op de manier hoe het is gezet en het is een mooie mandala die is gemaakt, waar ik een vrij grote fan van ben.

Deze geometrische tatoeage vind ik ook echt heel mooi op de manier hoe hij hier staat. In deze tatoeage zie je namelijk echt heel erg veel staan en toch vind ik hem echt heel mooi gemaakt, meestal als een tatoeage heel druk is ben ik geen grote fan, omdat ik dan hoofdpijn zou krijgen, want ik zou echt niet meer weten waar ik zou moeten krijgen. Dat krijg ik met deze niet. (Als ik hoofdpijn krijg door zulke afbeeldingen betekend het niet dat ik ze niet mooi vind, want ik ben een grote fan van tatoeages en ik vind ze eigenlijk allemaal mooi.)

 

Deze mooie zwart witte bloem geeft mij een rust. persoonlijk vind ik hem vloeiend gezet ook al weet ik niet veel van tatoeages dus als ik iets fout zeg graag verbeteren, want dan leer ik ook maar weer. Ik heb bijna geen woorden van hoe mooi ik deze tatoeage vind.

 

Natuurlijk praat ik nu over tatoeages van andere mensen, want ik heb zelf (nog) geen tatoeage. Wel zou ik er graag 1,2,3,4,5,6 en ga zo maar verder  😜 willen hebben. Ik heb een aantal afbeeldingen gevonden van tatoeages die ik graag zou willen hebben, natuurlijk wil ik ze alleen als ik een mooie betekenis erbij kan hebben hierom kan ik niet alle tatoeages laten zien die ik graag zou willen hebben. (Eerst even stage afronden, 18 worden en dan BAM tatoeage en ja ik denk er goed over na, want ik wil al sinds mijn 12de ongeveer een tatoeage.)

Dit zijn 5 tatoeages die ik graag zou willen hebben. (Niet op de plek waar ze nu zitten, maar op een andere plek.)

Wat vind jij van tatoeages?

 

4 thoughts on “Tatoeage inspiratie

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

