de kapper

de laatste keer dat ik naar de kapper ben geweest? Dat was afgelopen januari, omdat ik mijn kapsel wilde bijwerken voordat ik jarig was, want ik was al een lange tijd niet meer naar de kapper geweest. Dit heb ik ook eerlijk verteld, want op die manier weet de kapper met wat voor soort haar ze zit. Toen ik zei dat ik een lange tijd niet was geweest dacht ze dat ik 4 maanden niet naar de kapper was geweest. Ze was wel een klein beetje in shock toen ik vertelde dat ik in maart/mei voor het laatst was geweest. (Dit is even rekenen 8-10 maanden geen kapper). Ze vroeg gelijk hoe ik dat deed, want er hoefde nog geen centimeter van mijn haar af. Ik vertelde dat ik veel haar maskers gebruikte en ik verzorgde het verder extra goed, want ik wil mijn haar namelijk weer laten groeien. (niet dat het echt helpt als ik het de hele tijd ga verven oeps.)

heb ik ย een foto van mijn nieuwe haar? Nee…… oeps ik heb namelijk geen tijd gehad om een leuke foto te maken. (Als je hem wel wilt zien zou ik mijn Facebook pagina of mijn insta in de gaten gaan houden).

De kapper is iemand die heeft geleerd hoe ze op een goede manier met het haar van mensen om kunnen gaan. (Helaas doen ze ook wel eens iets heel anders dan dat jij zelf wilde, maar dan moet je sterk in je schoenen gaan staan en gaan zeggen dat je het echt niet mooi vind.) De kapper is iemand die je alles over je haar moet vertellen, want deze persoon moet er voor zorgen dat je haar weer zo gezond word als jij dat wil. Ofja ze doen hun best ervoor. Als jij namelijk vet vaak je haar zelf hebt geverfd en het mislukt altijd en het is dood en werkelijk waar iedereen ziet dat, dan ben ik bang dat de kapper je ook niet zal kunnen redden.

 

 

Wat heb jij je haar allemaal al aangedaan?

Ik heb het 3x geverfd waarvan 1x bij de kapper.

4 thoughts on “de kapper

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

