mijn Valentijnsdag

 

hihi. Zo erg vind ik Valentijnsdag ook weer niet hoor. Dit is meer even een grapje want ga alleen en dan zie je allemaal mensen die romantisch bezig zijn, maar voelt Valentijnsdag niet als een soort verplichting? Het is namelijk de bedoeling dat je lief moet zijn voor je lief, maar mensen verrassen op de momenten dat het geen Valentijnsdag is (Zo’n 354 dagen die er overblijven) is toch veel leuker? Met Valentijnsdag wordt er namelijk iets van je verwacht. Je moet namelijk een leuk cadeautje kopen, een verrassing voor je lief regelen of ga zo maar verder.

Mijn Valentijnsdag (Oftewel het ik het noem gewoon dinsdag) was school school en oma School. Ik begon vanochtend om half 9 met de talen en dan krijg je te horen dat Nederlands uitvalt niemand die daar een probleem mee heeft, want rekenen word naar het uur van Nederlands geplaatst, maar ja als je dan 1 uur en 45 minuten moet wachten op je volgende les is dat niet zo heel erg fijn. De meeste mensen van mijn klas zijn na rekenen uit, maar ik en nog 2 of 3 anderen moeten normaal een uur wachten voor luchtvaart een vak dat wij hebben gekozen, omdat wij steward of stewardess willen worden.

Maar even genoeg over school nee we praten nu even verder over 😍💕valentijnsdag 😍😍💕😍😍💕😍😍💕😍😍💕😍😍💕😍😍💕😍😍💕😍😍💕😍😍💕😍😍💕. De dag van de liefde. wauw dat ik dat heb kunnen zeggen. Van Valentijnsdag ben ik nooit een grote fan geweest, want het voelt als een verplichting persoonlijk zou ik het veel leuker vinden als mijn vriend (als ik die zou hebben, dat duurt wss nog een jaar of 5-10 en daar heb ik geen probleem mee) mij zou verrassen op maakt niet uit welke dag behalve Valentijnsdag, want iedereen doet dan zo klef. Als ik op sociaal media kijk zie ik heel veel Valentijns foto’s met Ik hou van je lievie, jij bent mijn valentijn, dit is mijn valentijn, ik wil je nooit meer kwijt lieverd, fijne Valentijnsdag iedereen van ons…. en ga zo maar even verder. waarschijnlijk zeur ik nu echt heel veel, maar ben ik precies hetzelfde in een relatie haha.

 

Wat vind jij van Valentijnsdag? en heb jij een valentijn? 

 

 

btw Stiekem heb ik wel een valentijn en die heet netflix 😍😍

6 thoughts on “mijn Valentijnsdag

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

