Zeeland + Stage kennismaking = Heaven

img_0548

ja het is zover. Vandaag ga ik een aantal meiden leren kennis waarmee ik samen mag gaan stage lopen. Gelukkig ben ik al een dag eerder gekomen, want ja voor Zeeland moet ik 3 uur met de auto ongeveer en 5,5 tot 6 uur met het openbaar vervoer. Gisteren is er een groepsapp aangemaakt waardoor ik er achter kwam dat 1 van de meiden waarmee ik ga stage lopen ook al op het park zit. 🙌🏼 Wij dus ook echt gaan vragen in welk huisje zit je en dat soort dingen. Het blijkt dus dat de chalet waar zij in ziet gewoon 5 stappen weg is van de chalet waar ik in zit. 1 van de meiden heb ik gister avond dus al leren kennen. (Btw het heeft hier gisteren gesneeuwd like omg sneeuw geweldig.)

Okay dit schrijf ik dus even laat in de avond en waarschijnlijk publiceer ik het bericht pas morgen. (Zondag 12 februari 2017), maar dat maakt even niet uit.

Dit weekend was echt mega gezellig ook al vond ik het vertellen van wie ik ben op een podium toch best wel eng. Ik heb mega veel zin in mijn stage en ik ben ook zeker van plan om met een grote lach te gaan beginnen.

 

 

 

Hoe was jou eerste stage voor school?

3 thoughts on “Zeeland + Stage kennismaking = Heaven

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

