Happy birthday to me

Ja het is eindelijk zover. Na een jaar 16 te zijn geweest een heleboel mee hebben gemaakt is het vandaag zover ik ben eindelijk 17!!! Het afgelopen jaar was soms best zwaar, want ja dit heb je vast al eerder gelezen ik had examens, maar die heb ik gelukkig gehaald. In mijn zomervakantie heb ik lekker kunnen werken bij mijn baan, maar helaas moet ik die straks ook weer vaarwel zeggen, want ik ga als 17 jarige voor 15 weken naar zeeland. (Stage voor school), maar er zijn ook minder leuke dingen gebeurd, ja daar praat je meestal niet over, maar soms moet dat toch. Ik ben in 2016 mijn oma verloren, als ik haar eerst zou zien dan zou ik haar nog steeds in de discotheek zien staan. (Bij wijze van spreken)

Ja 17 wat een leeftijd gadverdamme haha. Als 17 jarige mag je namelijk bijna niks als je 18 bent gaat de wereld pas voor je open. er is wel 1 ding die echt heel leuk is aan 17 zijn.

  • Je mag je rijbewijs halen

Ja en dat ga ik ook zeker doen. in februari heb ik een ttt dat is een tussentijdse toets om te kijken hoever je al bent. In maart is het dan zover dan mag ik afrijden. (mega spannend), maar verder gaat er niet echt iets spannends gebeuren denk ik.

Ik heb wel iets wat ik graag wil bereiken nu. (Okay eigenlijk is het tijdens mijn stage dat ik iets wil bereiken) Ik wil graag tijdens mijn stage nieuwe mensen leren kennen en dat het echt een top stage gaat worden.

Okay gisteren heb ik mijn verjaardag gevierd, helaas konden vrienden van mij en mijn familie niet, toen kreeg mijn opa de griep en mijn tante was ook niet lekker tdus van mijn familie zijn er 7 mensen geweest en de rest komt als goed is aankomende zondag oeps. dacht ik dat ik een rustig weekend had nee hoor de rest van de familie komt gewoon een week later haha, maar woensdag komen er nog wat vrienden van mij langs en dat is wel hel gezellig. Afgelopen zaterdag heeft een vriendin mij mee uit lunchen genomen en dat was echt mega gezellig. (De lunch was mijn cadeautje en ik was zo blij haha)

Een paar dagen geleden konden jullie mijn lijstje zien. hierop stond rijlessen en een nieuwe vriend. Geld voor rijlessen heb ik gekregen. (Gelukkig wel, want anders weet ik echt niet hoe ik de rest van de rijlessen zou moeten betalen.) Een nieuwe vriend helaas niet. 😂😂😂😂 Maar op dit moment ga ik gewoon lekker naar mijn stage (als ik weet wanneer ik mag beginnen) en darana ga ik lekker bezig met school een vriend kom ik vanzelf wel een keer tegen ooit. Er voor gaan zoeken werkt ook niet.

 

2002 VS 2017 jeetje wat een verschil haha.

18 thoughts on “Happy birthday to me

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

