Dios Ve Maravillas

 

Dios Ve Maravillas. Dit is de spaanse betekenis van God ziet wonderen. Ik als niet gelovige vind dit heel interessant. Nu kan je gaan denken, als je niet gelovig bent, waarom zeg je dit dan enw aar om schrijf je dit op? Ik schrijf dit op, omdat ik het vandaag over de betekenis van namen wil hebben.

Mijn naam is Jessica en dat betekend God ziet genadig toe. Dit vind ik zelf nogal deprimerend klinken, hierom heb ik alleen God ziet gebruikt en ik heb er wonderen achter gezet, want dat geeft weer een betere benaming of nee zo zeg je dat niet ehm. Dat geeft een veiliger gevoel vind ik zelf.

http://www.betekenisnamen.nl

Ik kan het natuurlijk niet over de betekenis van namen hebben als ik niet een site weet waar deze betekenissen opstaan. Die site staat hierboven en ik ben natuurlijk heel benieuwd naar wat jullie namen betekenen. Zelf heb ik nog een aantal namen opgezocht van een aantal mensen die ik ken. Persoonlijk vind ik het heel interessant om te zien wat mijn naam betekend, want ik ben namelijk niet gelovig, maar mijn naam heeft wel met god te maken. Zo zie je maar weer (Ofja zo zie ik maar weer) je naam kan iets betekenen waar jij helemaal niet in gelooft.

De namen + betekenis die ik heb opgezocht:

  • Ilona – beeldschoon, zonneschijn
  • Fabiën – boon, bonenplanter;fabelachtig
  • Anke – Genadig
  • Nikki – Overwinnende mensen
  • Inge – alternatieve naam voor de Noordse god Freyr
  • Maaike – gewenst kind
  • Rahma – Vriendelijk meelevend
  • Naomi – Beeldschoon boven alle

 

Nu ben ik natuurlijk heel beniewd wat jullie naam betekend!!

7 thoughts on “Dios Ve Maravillas

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

