Fabiën🙌🏼

Laatst had fabiën een ja vraag op Facebook geplaatst. Of mensen haar met iets wilde helpen en natuurlijk wilde ik dat wel, vanwege de weinig tijd die ik heb was het wel moeilijk om alles optijd te doen. hierom heb ik ook tegen haar gezegt dat dat niet zou lukken. Hier had ze verder geen problemen mee, maar Fabiën is een goede vriendn van mij en daarom maak ik van haar idee een soort post.

opdracht3blog

  • Wat weet ik nog van mijn droom???

Dat is een hele goede vraag. Ik kan mij nog herrineren dat ik aan het eten was, of ik was iets aan het doen. In iedergeval ik was niet alleen. Met wie ik was ik heb werkelijk waar geen idee. (Volgens mij was ik met een jongen, maar wie geen idee)

  • Vertel iets wat vandaag gebeurd is, maar dan in de ogen van een Superheld.

Okay nu is het even nadenken. Hoe moet ik iets gaan vertellen in de ogen van een Superheld. Mijn superheld is natuurlijk (ik zat eerst te denken aan Bat man, maar ik heb een nog grotere held)

DE KERSTVROUW 😎😍

De kerstvrouw moest vandaag vroeg opstaan, want de kerstvrouw had haar theorie examen. Bij het CBR zat de kerstvrouw heel erg te bibberen, wnat de kerstvrouw was hartstikke gespannen voor het examen. De kerstvrouw heeft in totaal 20 minuten gedaan over het theorie examen en hier is de kerstvrouw dan ook voor geslaagd. Samen met de moeder van de kerstvrouw is de kerstvrouw een taart gaan kopen en die heeft de kerstvrouw later die dag opgegeten.

  • Heb je nieuwe dingen geleerd?

Ja, want sinds vandaag heb ik mijn auto theorie op zak. Vanochtend mocht ik examen doen en ik was zo blij om te zien dat ik was geslaagd. Ik heb dus geleerd dat hoe gestresst ik ook ben voor een belangrijk iets, ik kan nog steeds goed functioneren.

  • Heb je complimentjes gekregen?

Eigenlijk alleen felicitaties met mijn auto theorie. Verder niet echt complimentjes. (Maar ik wil wel zeggen dat jij er vandaag vreselijk goed uitziet) 😍😍😍

  • Wat is vandaag op jou wishlist toegevoegt?

Daar vraag je mij wat ja. Ik denk dat ik graag een schaalmodel wil hebben van Fiji Airways.

  • Wat viel op aan mensen die voorbij liepen?

Sommige mensen hadden echt een bitch face op hun gezicht en daar kon ik echt niet tegen. Mensen keken naar andere alsof ze zich zelf beter voelden en grappiger terwijl ze dit helemaal niet zijn/waren.

  • Vertel iets nieuws

Okay iets nieuws.

Grapje 😜 iets nieuws ja dat is een goede vraag want voor zover ik weet weten jullie eigenlijk wel bijna alles van mij. Ik ben dit gaan doen, geslaagd voor theorie en ik heb mijn portfolio optijd ingeleverd en dat was best wel een prestatie.

3 thoughts on “Fabiën🙌🏼

  1. Pingback: Dios Ve Maravillas – Dios ve maravillas

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

