Het is bijna zover

unnamed

Mijn 17de verjaardag. Jeetje het is al bijna weer zover. Over precies 8 dagen ben ik 17 en het leuke is, ik hoef mijn verjaardag niet alleen te vieren. Op 30 januari 2000 is een klasgenoot van mij net als ik geboren. (Vanaf de dag dat we dat ondekten zijn wij twins eigenlijk haha). 17 jeetje een leeftijd waarmee je nog steeds niks mag. (Okay je mag je rijbewijs halen, maar dan moet je als nog tot je 18de met iemand naast je rijden, want alleen dat mag dan nog niet.)

Maar okay ik word dus bijna 17. Het is nogal vreemd, op mijn werk kijken mensen mij echt vreemd aan als ik zeg dat ik nog 16 ben. ze reageren dan echt met no way jij bent echt geen 16. Ik vind mijzelf niet ouder lijken dan 16, maar ja dat vind ik dus nogal vreemd.

Omdat ik dus bijna 17 ben heb ik een klein verjaardagslijstje gemaakt die ik graag met jullie wil delen. het lijstje is echt niet heel groot dus verwacht niet dat je een hele lijst ziet met allemaal dingen die ik graag wil hebben, want meestal weet ik echt helemaal niks. helaas niet alles wat op mijn lijstje staat zal ik krijgen, want voor sommige dingen moet ik gewoon hard werken of het moet mij tegen komen in het leven.

  • Rijbewijs. Mijn rijbewijs zal ik niet bij een pakje boter krijgen. (Helaas dat zou wel makkelijk zijn) voor mijn 17de verjaardag vraag ik (Net als op mijn 16de verjaardag) rijlessen. Hierdoor is het voor mij als jonger/student het net iets makkelijker om mijn rijbewijs te kunnen halen. 🚗
  • Een vriend. Ja dat staat dit jaar voor het eerst op mijn lijstje. 😜deze moet je niet te serieus nemen. Een vriend (🙌🏼Bf🙌🏼) moet je in het leven tegenkomen. Hij en ik moeten elkaar leuk vinden zoals wij zijn en hopelijk blijven we dan voor een lange tijd samen. (Dit zal dan denk ik wel de komende jaren op mijn verjaardags lijstje staan. 😜 )

Nou dat was mijn verjaardsags lijstje denk ik wel.

 

wat vind jij van mijn verjaardagslijstje?

Wat wil jij graag voor je verjaardag?

17 thoughts on “Het is bijna zover

  1. Haha ik ben ook bijna jarig, 10 februari en word dan ook 17! Hoop voor je dat je de rijlessen krijgt, want rijden is echt superleuk om te doen! Ben zelf bijna klaar met m’n rijlessen, 4 april heb ik mijn examen. En die vriend hoop ik ook dat je krijgt, is altijd leuk haha;)

    Liked by 1 persoon

    • Van harte gefeliciteerd alvast. Hihi ja ik ben ook al bezig met rijden☺️voordat ik op stage ga wil ik graag mijn rijbewijs hebben, anders kan ik 15 weken niet lessen. Ja en die vriend 😍 ach ik moet er niet naar gaan zoeken, want dan vind ik hem nooit😂 Zo iets moet je gewoon overkomen.

      Liked by 1 persoon

  2. Je vraagt helemaal niet veel voor je verjaardag, helaas kan ik je geen vriendje opsturen anders had ik dat gedaan! Maar ik onthoud in ieder geval wanneer je jarig bent want dat heb je zelf in mijn agenda gezet! 😛

    Liked by 1 persoon

  3. Pingback: Happy birthday to me – Dios ve maravillas

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

