De wereld uit huis ontdekken

img_0167

(Ja de foto is een beetje een slechte kwaliteit, maar dit komt, omdat ik in een sneltrein zat en ja die staat niet even stil, omdat ik een geweldige foto wil maken.)

De wereld uit huis ontdekken. jeetje dit klinkt net alsof ik met mijn 16de het huis uit ga. Dit klopt niet hoor haha de komende jaren (Sws totdat ik deze studie heb afgerond) blijf ik thuis wonen. op jezelf wonen als een student is namelijk vrij duur en btw ik ben pas 16, maar ja sommige mensen zijn met mijn leeftijd het huis al uit.

Ik zal even wat opheldering brengen. Ik ben aangenomen bij een stage plek. (Whoehoe feestje party ), maar deze stage plek licht niet echt om de hoek. (Kuch stage in Zeeland kuch) Zoals je misschien door mijn gekuch door kan lezen ben ik voor een periode van 15 weken in Zeeland te vinden. (Voor deze Fries is dat toch wel 6,5 uur bijna met het openbaar vervoer) hierom zal ik intern deze stage doen. 15 weken lang zal ik niet thuis zijn op de plek die vertrouwd is. Nee ik zal mijn horizon gaan verbreden tijdens mijn stage en ik heb er mega veel zin in.

Aan de andere kant van Nederland (Voor mij dan) stage lopen dat is best wel heftig als ik zo naar mijzelf kijk. Van het meisje dat eigenlijk altijd thuis is ga ik straks 15 weken weg. van mijn stage begeleider moet ik te. horen krijgen wanneer ik ga beginnen, maar als goed is (Dat hoop ik ook) krijg ik dat te horen als ik de kennismaking heb. vanwege mijn werk moet ik minimaal een maand van te voren mijn ontslag tekenen hofja in ieder geval hebben ingeleverd. Ik heb namelijk een maand opzegtermijn. Hier ga ik nu nog niet te veel overna denken eerst maar te horen krijgen wanneer ik kan beginnen. Ik heb er nu al zin in.

 

Waar was of is de eerste stage die jij mocht doen voor je opleiding?

13 thoughts on “De wereld uit huis ontdekken

    • Oe spannend. Een stage vinden is toch best moeilijk dus mijn tip is om oprijd te beginnen met solliciteren. En dat irritatie puntje? Ik geef je helemaal gelijk. Maar ja next time better als ik in een stop trein zit ofzo Haha die gaan niet net zo snel als een intercity.

      Like

  1. Veel succes met je stage! Mijn stage begint pas in leerjaar 3 of 4, maar volgend jaar mag ik al wel één moduul ergens stage lopen. Ik vind het wel chill dat het pas zo laat is, laat mij eerst nog maar rustig die theorie leren…

    Liked by 1 persoon

  2. Pingback: Happy birthday to me – Dios ve maravillas

  3. Pingback: Meer over… Dios ve maravillas – MeerdanSandra.nl

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

