leef je nog?

wp-image-1984870622jpg.jpg

Leef je nog? dat is 1 van de vragen die ik mij mijzelf stelde toen ik zag dat mijn laatste post 1 januari dit jaar was……

Maar ik heb goed nieuws !!! IK LEEF NAMELIJK NOG. Waarom post ik dan eigenlijk niks? Ach ja de gebruikelijke smoesjes. (School, geen inspiratie, drukte, geen zin) tegenwoordig ben ik echt helemaal van het films kijken. En ja dan komt bloggen soms op de achtergrond oeps. Ik voelde mij zelfs een beetje schuldig worden als ik heel eerlijk ben. Ik ben namelijk dol op jullie. (Al weet ik niet precies wie dit leest.)

Als jullie dat ook leuk vinden zou ik graag meer van jullie willen weten. Zoals uit welk land kom je, hoe oud ben je, heb je mij al eens gezien? (I know Some people can say yes). vandaag was weer een dagje school een beetje normaal zoals gewoonlijk om zo te zeggen. Jeetje ik ga wel van het ene onderwerp gelijk door naar het andere onderwerp. Hoe doe ik dat toch. Als ik het expres wil doen dan lukt het mij niet. Sinds gisteren ben ik bezig met de Divergent serie. Ik wil ze echt allemaal zien.

Maar okay het goede nieuws was er dus. IK LEEF NOG. Nee ik ben niet gewond. (Al hoewel niet gewond?) Okay er is niks ergs aan de hand. Mijn hand zit op dit moment in het druk verband wat ikzelf heb aangebracht. Op mijn werk heb ik mij namelijk zo hard gestoten dat ik misselijk, duizelig, zwart voor mijn ogen werd. De dag erna deed het nog steeds pijn hierom heb ik er maar een druk verbande om heen gedaan. Het ziet er dramatischer uit dan dat het werkelijk is.

Dit was denk ik wel een beetje dit. Ja ik kan nog wel verder gaan doorzeuren over van alles en nog wat, maar daar worden jullie ook niet vrolijk van. Misschien moet ik gaan beginnen met een zeur post. ik zeur helaas soms nog wel best veel op andere mensen oeps. Als ik het hier zou gaan schrijven hebben minder mensen last van mijn gezeur en jullie kunnen lezen waar ik precies over aan het zeuren ben. hey weetje misschien moet ik het maar gewoon een keer proberen.

 

Hoe gaat het met jullie? Hebben jullie 10 dagen geleden ook een mooie jaarwisseling gehad?

6 thoughts on “leef je nog?

  1. I feel you, soms is het best fijn even te zeuren! (Vandaag had ik zo’n dag.) Hahaha. Oh en over mij: ik kom uit Nederland, ben 18 jaar oud en ken je niet in het echt, maar dat laatste wist je misschien wel, haha. Fijn weekend!!

    Liked by 1 persoon

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

