2017

Terwijl ik dit typ is het ander half uur lang alweer 2017. Jeetje dat is echt nog maar heel erg kort, maar toch wilde ik jullie niet vergeten. Ik hoop dat jullie jaarwisseling goed was en dat 2017 een heel mooi jaar was voor jullie. Ik heb in dit jaar al geleerd dat ik na champagne geen rondje moet gaan draaien, want dan verlies ik mijn evenwicht een klein beetje.

maar goed voordat ik een heel verhaal wil gaan schrijven, wat mij op dit moment toch niet gaat lukken wens ik jullie nog een keer een feestelijk en gezond 2017. πŸ˜‰

12 thoughts on “2017

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

