30 December

wow het is alweer een tijdje geleden dat ik iets voor jullie heb geschreven. Dat komt gewoon doordat ik veel moet werken deze vakantie en ik ben bezig met mijn theorie van de auto. Op 4 januari heb ik namelijk mijn theorie examen en deze wil ik echt heel erg graag gaan halen. (Btw het kost mij 30 euro en dat is toch wel 2 weken werken oeps.) Hierom moet ik het gewoon halen. Natuurlijk heb ik nog wel een aantal andere dingen aan jullie te vertellen, want ja ik heb nu al zo’n enge tijd niks meer verteld.

Morgen is het zover 31 December 2016. Over 2 dagen. is het alweer 2017 het is gewoon niet te geloven vind ik zelf. het is al bijna een jaar geleden dat we een week ijsvrij hadden, omdat de straten helemaal bevroren waren. We konden gewoon gaan schaatsen echt geweldig. Meestal onthoud ik niet zo lang iets, maar dit? Dit is echt iets wat nooit vergeten mag worden vind ik zelf. Natuurlijk hoop ik dat 2017 weer zo’n jaar is, maar ik ga er niet van uit, want het is nu nog best wel warm voor de tijd van het jaar.

Over 2 dagen is het alweer zover. het studenten reis product gaat in voor alle mbo en hbo studenten, maar nu ook voor onder de 18. Straks kan ik door de weeks gratis met het openbaar vervoer en dat klinkt als muziek in mijn oren. Het openbaar vervoer is namelijk best wel duur vind ikzelf. Ik wil namelijk nog een aantal keer naar een vriendin en dat ik gauw 5 euro voor alleen de heenreis met het openbaar vervoer, maar vanaf 1 januari gaat dat helemaal veranderen. Dan ga ik zo vaak als ik kan bij verschillende vriendinnen langs. (wel op en doordeweekse dag, want dan reis ik gratis.) In het weekend reizen is ook geen groot probleem, want dan heb ik namelijk 40% korting.

 

Plannen voor in 2017? Die kan ik mij zo snel niet bedenken. (hihi mijn plannen zie je hieronder)

  • 17 worden
  • rijbewijs halen
  • theorie examen halen
  • op stage gaan
  • een nieuwe telefoon kopen die aan al mijn eisen gaat voldoen.
  • misschien een nieuwe oorbel zetten
  • hopelijk vaker mijn vriendinnen zien die ik niet zo vaak zie.

Ja dit waren denk ik wel mijn plannen voor volgend jaar. Ikzelf heb verder geen goede voornemens, want die kan ik toch nooit halen.

 

Heb jij nog goede voornemens? Ik zou ze graag willen weten.

2 thoughts on “30 December

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

