Review: Action Oogschaduw Palette | Gastblogger

Hooii allemaal!

Kerst is geweest, nu alleen nog Oud en Nieuw en dan is december alweer over 😦 . Hebben jullie allemaal een fijne kerst gehad? Een tijdje terug kocht ik het Nudepalette van de Action, en die wil ik vandaag graag voor jullie reviewen!

plt1

Er zitten allemaal nudekleurtjes in en zelf hou ik daar wel van, niet al te opvallende ogen zodat je kunt uitpakken met de lipstick. Er zitten wel een paar donkere kleuurtjes in, daarmee kun je smokey eyes maken voor de feestdagen.

plt2
Ik heb alle kleuren even een naam gegeven, zo wordt het iets overzichtelijker en kan ik ze ook swatchen.

plt3
Dit zijn de kleuren één tot en met zeven. Hier zitten veel highlighters tussen en één iets donkerder kleurtje. Wat me opvalt, is dat er weinig pigment af komt, dat vind ik wel jammer (hiervoor heb ik vrij hard op het kwastje moeten drukken en dat is niet de bedoeling volgens mij).

plt4 Kleur 8 t/m 14, de wat donkere kleuren waar je een mooie smokey eyes mee kunt creëren. Van de donkere kleuren komt wel iets meer pigment af, yay!

plt6
Kleur 15 t/m 21, weer lichte kleuren met veel highlighters. Ik vind de linkerkant van het palette het mooist, omdat dat dus de lichte kleuren zijn die ik zelf het mooist voor een nude eye-look vind.

plt5
En dit zijn dan de laatste zeven kleuren, kleur 22 t/m 28. Ik vind die tweede, de roségouden kleur, echt súper tof (het is ook dé kleur voor make-up deze winter).

Het leek mij ook leuk om er een make-uplook mee te creëren, om te zien hoe het op mijn huid uitpakt. Eerst heb ik al mijn make-up van mijn ogen afgehaald, om daarna met de oogschaduw te kunnen beginnen.

Op het bewegend ooglid heb ik eerst een lichtbruine kleur aangebracht, het is kleur 18.

Daarna heb ik daar vlak boven een iets donkerdere kleur aangebracht, kleur 6.

En op het buitenste gedeelte van mijn oog heb ik een nóg donkerdere kleur aangebracht, kleur 11. Daarnaast heb ik ook nog een highlighter gebruikt voor op het wenkbrauwbot en voor in mijn binnenste ooghoek, dat licht je oog meer op en daardoor lijkt het alsof je wakkerder bent.

Dan hoef je de oogschaduw alleen nog maar even met een grote blendingskwast te blenden en dan is de oogschaduw klaar! Ik wilde er een complete look van maken, dus heb ik ook nog eyeliner (en een wing) gemaakt en natuurlijk mascara.

De plus/min-punten:
+ Een goedkoop palette (€2,49)
+ Keuze uit veel kleurtjes
– Weinig pigment

Ik geef dit palette een 7,5. Het is jammer weinig pigment af komt, maar het is het geld zeker waard, omdat het ook maar €2,49 kost.

Ik hoop dat jullie dit een leuk artikel vonden, en ik zie jullie volgende week weer! Wat vinden jullie van dit palette?

Liefs, Maaike ❤

One thought on “Review: Action Oogschaduw Palette | Gastblogger

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

