the night before Christmas

vandaag is het alweer zo ver. Op dit moment is het kerstavond. Wat gaat de tijd toch snel. Het begin van het jaar was zo mooi. Hierna was ik jarig, ik ben aangenomen bij mijn huidige baan en ik ben geslaagd voor mijn examens. In de vakantie was ik van plan om heel veel te doen, maar helaas ik moet best wel veel werken. Aan de ene kant vind ik dit geen enkel probleem, want werken met mijn collega’s is best wel gezellig. vandaag heb ik een aantal kerstvragen voor mijzelf en ik heb een aantal kerstvragen voor jullie. Hopelijk willen jullie deze vrolijke korstige vragen beantwoorden. En verder wens ik jullie een prettige kerstdagen en een gelukkig nieuw jaar, een gelukkig nieuwjaar voor het geval dat ik niet echt meer de tijd heb om iets te schrijven, maar ik zal mijn best doen.

Okay ik ging film kijken dus eigenlijk is deze post nu een dag te laat. oeps

Wat is je favoriete bezigheid tijdens kerst?

Persoonlijk vind ik het heel erg leuk om bij familie te zijn. Het gedeelte samen zijn met de mensen waar ik om geef geeft voor mij een schitterend gevoel. Op dit moment weet ik zeker dat ik bij de personen ben die van mij houden. Eigenlijk zou dit elk jaar moeten, maar met kerstmis word dat gevoel soms nog ietsje meer.

Wat is je favoriete kerstmis muziek?

Persoonlijk vind ik alle muziek wel leuk, maar het nummer van train vind ik voor kerst toch wel 1 van de beste nummers.

 

Met dit nummer krijg ik het voel dat niemand alleen moet zijn met kerst. Luister het nummer zelf maar eens.

Wat is voor jou het ultieme kerstgevoel?

Het ultieme kerstgevoel voor mij is dat ik mijn familie blij maak op het moment. Dit jaar gaat dat helaas niet helemaal, want ik moet 2de kerstdag werken. Verder is het ultieme kerstgevoel voor mij als ik ervoor kan zorgen dat iemand anders blij word. Niemand hoeft namelijk alleen te zijn met kerst. Als ik 2de kerstdag ga werken ga ik ook extra opletten of mensen alleen komen. Als je extra aardig bent voor de mensen die op het moment niemand hebben krijgen zij ook weer een beter gevoel.

 

Wat is je favoriete kerst snack?

Zelf hou ik wel heel erg veel van zuurstokken. Als we ze in huis hebben kan ik er ook niet van af blijven. Zuurstokken geven mij op het moment met kerst echt een fijn gevoel, want ze zien er ook zo vrolijk en kernachtig uit.

 

Okay misschien zijn het niet zo heel erg veel vragen, maar ik kan niks meer verzinnen. Als jullie nog leuke vragen hebben dan hoor ik ze graag, want vragen beantwoorden is natuurlijk altijd leuk. Zo leren jullie mij ook beter kennen.

 

Wat is voor jou het ultieme kerstgevoel?

Ik hoop dat jullie deze vraag voor mij willen beantwoorden en een hele fijne kerstdagen wens ik jullie. Hopelijk gaat alles goed komt deze kerst.

2 thoughts on “the night before Christmas

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

