Gastblog Rachel

oude post van Jessicasthing

Rachel is een meisje van girlscene. Ik vind dat ze hele leuke posten schrijft vandaar dat ik haar heb gevraagd of ze een post wil schrijven voor mijn blog. Wat vinden jullie van Rachel haar post?😘

Hi. Ik ben Rachel, in het echte leventje ben ik 13 jaartjes oud en ik ga aankomend jaar naar 3VWO. Ik ben gevraagd door Jessica om een post te schrijven voor haar blog, zelf heb ik geen eigen blog, maar ik ben op Girlscene te vinden onder de naam ShineX.  Naast bloggen & schrijven, houd ik super veel van voetbal & ik ga ook graag hardlopen. Als ik niet op Girlscene te vinden ben, dan wel bij mijn vrienden & vriendinnen. Ik probeer meiden elke dag te motiveren & inspireren met mijn blogs via Girlscene. Maar genoeg nu over mij, laten we beginnen met deze post!

  
Bron

– Waar komt onzekerheid vandaan? Onzekerheid komt vaak van een gebeurtenis die je hebt meegemaakt, sommige mensen hebben hier verder geen last van, maar andere schamen zich om gevoelens te uiten. Hoe vaker ze verbergen hoe ze zich voelen, hoe verder dit doordringt in zichzelf terug trekken en onzeker zijn. Maar onzekerheid kan je ook vanaf je geboorte al hebben, misschien is dit nog wel vervelender.

   
Bron

– Waarom is onzekerheid zo vervelend? Onzekerheid is er meestal wanneer je iets met andere mensen moet doen. Als je het geen goed idee vind of liever iets anders doet, heb je vaak moeite om dit te zeggen, omdat je bang bent wat mensen vinden van jouw mening. Vaak durf je ook niet alles te vertellen, want wat zullen anderen van jouw (keuzes)  vinden?

  
Bron

– Wie heeft meer onzekerheid? Een jongen of een meisje? Waarschijnlijk weet je het antwoord al, maar ik zal je meteen even uitleggen waarom.  Meisjes zijn van nature (in de puberteit) al bezig met het uiterlijk & je ontwikkeld andere prikkels. Meisjes willen er graag bij horen, in deze geslachtsgroep is ook meer rangschikking dan bij jongens. Hoor je er niet bij dan hoor je er niet bij. Als een jongen er niet (echt) bij hoort en er toch bijkomt wordt hij al snel toegelaten.

  
Bron

– Wees niet onzeker! Tja, ik kan dit nu wel zeggen, maar het zal voor ons, meiden, niet zo makkelijk zijn. Onzekerheid zit er bij ons meestal al een klein beetje in, maar dat is helemaal niet erg. Iemand die al zijn of haar keuzes al vast heeft staan, is misschien ook een beetje saai. Maar wees jezelf! Everybody else is already taken. Toch wel een van de mooiste quotes. Jij bent wie je bent, hebben anderen daar problemen mee, nou jammer dan! Probeer gewoon in kleine stapjes jouw onzekerheid te veranderen, geef vaker jouw mening & laat je wat vaker horen.

  
Bron

Ik vond het leuk om een post te mogen schrijven voor Jessica. Misschien zie ik jullie nog een keer, hopelijk een keertje op mijn Girlscene. Ik wil jullie in ieder geval bedanken voor het lezen, en succes met jouw onzekerheid! Thankss ♥

  
Bron

3 thoughts on “Gastblog Rachel

    • Niet alles wat in deze post staat klopt over Rachel, want de post is al van vorig jaar. Maar ik ben ook heel blij dat ik er aandacht aan besteedt, want zelf ben ik ook best onzeker over bijna alles wat ik doe. Op deze manier schrijf ik niet zelf over mijn onzekerheid, maar zelf vind ik dat Rachel alles wat ze verteld heel speciaal is.

      Liked by 1 persoon

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

