Modesa

review van Jessicasthing. (mijn oude blog)


Vandaag een review van producten van Modesa,😍😍

Oeps ja best veel reviews in de afgelopen tijd. Maar toch ben ik blij dat ik dit kan doen, want ik heb jullie kunnen behoeden of kunnen helpen met een aankoop.  Bij Modesa hebben ze verschillende soorten gadgets, kledingtelefoon hoesjes en Sieraden.

In het pakketje dat ik heb gekregen zat best veel. Een portemonnee telefoonhoesje. Een ander soort dan je denkt en een oplaatstandaard voor je telefoon waar je je telefoon op kan leggen als die aan het opladen is. Een flyer van de webshop en STIKKERS, 😍😍😍😂 Haha ja ik hou van STIKKERS. Ik zal beginnen met de kortingscodes je kan nu 10% korting krijgen met de kortingscodes FLY01. De kortingscodes staat op de flyer dus ik denk dat hij tijdelijk is. En Oja omdat het met hoofdletters is op de flyer kan ik niet goed zien of het FLYO1 is of FLY01 tsja die O en die 0 lijken heel erg veel op elkaar op de flyer.

  
Alle producten heb ik in een zakje?  Met bescherming door de brievenbus gekregen zodat de producten niet zouden beschadigen en nog stevig in het pakketje zouden zitten. (Aan de binnenkant van het pakketje zat bubbeltjes plastic)

   
    
    
 
Whoehoe het eerste product is deze potomoneetelefoonhoes. Zoals je kan zien aan de foto’s is het eigenlijk gewoon een portomonee waar je je telefoon in kan doen. Zelf heb ik een Samsung galaxy S5 mini en die paste goed in het portomoneetje. Het bandje die je om je hand kan doen zodat je hem niet kwijt raakt kan je er ook van af halen. Het hoesje ziet er stevig uit en voelt lekker zacht, de buitenkant is van een soort leer. Ik vind hem fijn in mijn hand voelen als ik hem vast heb. Aan de zijkant van het vakje waar je je mobiel in kan doen zit een gat. Door dat gat kan je je oortjes doen en daardoor kan je muziek luisteren terwijl je telefoon in je portomoneetje zit. Er is ook een handig vakje voor pasjes dat is aan de zijkant als je hem openmaakt. 
   
    
   

Het andere product dat in het pakketje zat was deze phone charger. Je kan je telefoon dan makkelijker opladen bij een hoog stopcontact. Of laag stopcontact als je niet wil dat je mobiel op de grond ligt.  Zoals jullie aan de foto’s zien ben ik van telefoonhoesje gewisseld, mijn roze hoesje viel er namelijk ( met telefoon) en al steed vanaf. Toen ik van hoesje was gewisseld kon ik net snel een foto maken en 2 seconden later viel mijn telefoon er weer vanaf. Zelf denk ik dat deze houder het beste werkt bij de iPhone die er makkelijk op kan liggen op of de telefoon die niet zo groot is. Mijn telefoon heeft dus wat rake klappen gehad voordat ik een foto kon maken oeps. Als er een anti slip op zou zitten zou het denk ik beter zijn. 
Hopelijk hadden jullie wat aan dit review.

Kisses
  

 

5 thoughts on “Modesa

  1. Super leuk, ik ben al een tijdje op zoek naar zo’n portomonee/hoesje. Alleen neem ik binnenkort een nieuwe telefoon dus wacht ik nu eerst maar even geduldig daar op voor ik weer hoesjes ga aankopen… Die gebruik ik uiteindelijk niet meer anders..

    Liked by 1 persoon

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

