happiness

img_0460

Whoehoe komt de stemming er bij jullie ook al een beetje in? Het is nog maar 16 dagen tot kerstavond. dit betekend dat het nog 23 dagen id tot oudejaarsavond en dat betekend weer dat het over 24 dagen alweer 2017 is. De tijd gaat echt heel erg snel dit jaar. (Als goed is krijg ik voor volgende week vrijdag reactie op mijn stage sollicitatie spannend.) Ik kan nu een hele lange post maken van hoe blij ik ben dat dit allemaal zo is, maar dat heb ik laatst ook al gedaan. Vandaag (Ja voorzover het nog vandaag is) Wil ik jullie graag een aantal dingen vragen. Ik hoop dat jullie deze vragen willen beantwoorden.

Je bent verder geklikt dat is al een goed begin, want dat betekend voor mij dat je wek nieuwsgierig bent naar de vragen. (Nu alleen nog hopen dat je ze ook wil beantwoorden. πŸ™‚ )

  1. Hoe gaat het met jou?
  2. Hoe was het jaar 2016 tot nu toe voor jou?
  3. Hoe heb je mijn blog leren kennen?
  4. heb jeΒ mij dit jaar ook een beetje leren kennen?
  5. Wat vind je van mij?
  6. Wat waren de leukste dingen die je hebt meegemaakt in 2016?
  7. Welke activiteiten hoop je volgend jaar te beleven?
  8. heb je nog plannen voor de laatste dagen van 2016?
  9. wat is het leukste artikel dat je hebt gelezen als je je dat nog kan herinneren? (het artikel hoeft niet van mijn site te zijn)
  10. Wat verwacht je nog van mij? Dit jaar en volgend jaar?

 

Dit waren een aantal vragen van mij. Nu ga ik maar snel in mijn bed liggen, want morgen mag ik weer op stage. (En daarna naar de MC Donalds om sokken op te halen haha)

One thought on “happiness

  1. 1. Met gaat het wel oke, lief dat je het vraagt πŸ™‚
    2. 2016 was een behoorlijk roerend jaar.. en het is nog niet voorbij hahahaha
    3. Ik heb werkelijk geen idee meer ! hahahaha, zal je vast via via ergens hebben gezien, paar artikelen gelezen en je gevolgd! πŸ˜›
    4. beetje wel ja.. πŸ™‚
    5. je kunt niet echt een goed beeld van iemand schetsen als je zo weinig van iemand weet, maar je bent volgens mij een hartstikke lieve meid πŸ˜€
    6.Park City Live.. mijn vakantie in Turkije waren ik lieve mensen heb leren kennen en de ontmoeting met een zeer waardevol iemand.
    7. nog meer festivals bezoeken, concerten en theater bezoekjes!
    8. ik ben de laatste dagen van dit jaar bij mijn vrienden in Purmerend, dat gaat vast heel gezellig worden!
    9.Ik vond de dankbaarheid challenge wel mooi, die Hans de Gans het leven in heeft geroepen!
    10.Nog heel veel leuke blogs !

    KUS !

    Liked by 1 persoon

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

