World Trade Center hotel stage

unnamed

het WTC in Leeuwarden. (World Trade Center Hotel/expo) heeft ervoor gezorgd dat ik samen met alle andere leerlingen van school voor 5 weken stage kon gaan lopen. op dit moment heb ik er 4 weken op zitten en heb ik nog 1 week te gaan. in het WTC in Leeuwarden is het best wel vaak druk, want het is een hotel vooral voor aken mensen. Ook is er een expo gebied en hier worden vaak beurzen of vergaderingen gehouden.

Wat ik precies wel en niet mag vertellen over het WTC weet ik niet en hierom zal ik niet overal heel erg over vertellen, omdat ik niet graag iets fout wil doen waardoor ik of iemand die ik ken in de problemen komt door iets wat ik heb gedaan.

In het WTC hotel is het meestal heel druk vanwege alle zaken mensen. Op de dagen dat ik met 2 andere meiden ochtend dienst hadden moesten wij om 7 uur bij de ontbijt ruimte in het WTC, want zaken gasten eten vaak heel vroeg. (Als ik om 7 uur in Leeuwarden moet zijn, moet ik voor het WTC overstappen hierom moest ik toen 2 dagen om 6 uur met de bus vanuit huis. ) Dat betekend dat ik om 5 uur op moet staan, want ik ben nog wel eens lui en langzaam. Deze 2 dagen moest ik dus ook gaan rennen, want ik ging beide keren toelaat mijn bed uit en ik moest echt om 20 voor 6 weg, om naar de bus te lopen. (Beide keren ging ik pas rond 20 over 5 mijn bed uit en dat is veel te laat als ik om 20 voor 6 weg moet). Ik weet dat ik moet proberen om eerder mijn bed uit te gaan als ik ergens vroeg moet zijn, want ontbijten is toch best wel goed voor je. Beide keren heb ik snel iets uit de kast gehad en dit heb ik onderweg naar de bus opgegeten. Ik denk dat ik de avond diensten van de WTC het leukste vond, want dan begin ik om half 3 tot half 9. Deze keren kon ik best wel uit slapen. Hierdoor hoeft ik mij meestal niet te haasten.

op dit moment ben ik ook naar train aan het luisteren. (Shake up Christmas)

Ik heb met mijn groepje met de schoonmaak mee mogen lopen, bij het ontbijt, gasten naar hun kamers mogen brengen en ga zo maar door. Het WTC hotel gaf een best wel interessante ervaring met mij mee, want ik had het nooit echt op hotels. Nu ik er stage heb gelopen weet ik het zeker. Hotels en ik zijn geen koppel haha. Op dit moment heb ik gesolliciteerd bij een vakantie park voor mijn zomerstage die begint in april.

De ervaring die ik heb meegekregen in het Hotel was heel speciaal vond ik, maar ik denk wel dat het niet iets voor mij is.

Ben jij wel eens in een WTC hotel geweest?

unnamed

Dit ben ik terwijl ik in mijn school uniform naar buiten aan het kijken ben tijdens een Avonddienst toen we niks hoeften te doen.

2 thoughts on “World Trade Center hotel stage

  1. Leuk zeg! Zit je toevallig op het …….? Ik had vandaag namelijk scholenmarkt, en een mevrouw vertelde dat alle eerste jaars leerlingen daar stage moeten lopen. Zo gaaf!

    (Ja deze reactie heb ik Jessica bewerkt zodat de naam van mijn school even weg is. Niet iedereen hoeft namelijk te weten waar ik op school zit. 😉 )

    Liked by 1 persoon

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

