even terug in de tijd

als ik even terug in de tijd ga, dan ga ik gelijk terug naar de tijd van K3 met Karen, Kristel en Kathleen. De ‘echte’ K3. van de K3 met Karen, Kristel en Josje was het even wennen, maar de aller nieuwste K3?? Ik kan er nog niet aan wennen hoe erg het ook is, want ik luister geen K3 meer haha. (Ofja behalve als ik even in een vrolijke stemming wil komen.) Ik ken nog steeds een stukje van het liedje Leonardo uit mijn hoofd.

ik ben verliefd op Leonardo, Leonardo dicaprio pak mijn hand ik wil met je dansen net als op die grote boot. Ik ben verliefd op Leonardo, Leonardo dicaprio pak zijn hand ik wil met je dansen net als op die grote boot.

Verder ken ik het nummer ook niet meer. De laatste keer dat ik het nummer heb gehoord is denk ik 3 jaar geleden. (Ik heb een nichtje van 6, 3 jaar geleden was ze 3). Ik zou zeggen van het is toch niet erg om zo nu en dan weer even terug te willen vallen op oude muziek?

K3 – Oya Lele

Refrein:
Oya lele ik voel me plots weer zo oya lele
Doe het nog een keer zo oya lele
Zing met ons mee
Oh ja
Oh jee

De zomer komt eraan
‘t maakt niet uit wat je doet
jong en oud dansen door de straat
De zomer komt eraan
Iedereen voelt zich goed
als de zon uit de kleren gaat
Oh jeee Oya lele
Ik geef je een stiekeme zoen
Oh jeee Oya lele
En niemand die merkt wat we doen

Refrein (x2)

Leven is een feest
Elke dag weer een nieuw avontuur als je bij me bent
‘t leven is een feest
en mijn hart staat in vuur en vlam als je mij verwent
Oh jeee oya lele
Ik geef je een stiekeme zoen
Oh jeee oya lele
En niemand die merkt wat we doen

Refrein (x2)

Instrumentaal

Oh jeee Oya lele
Ik geef je een stiekeme zoen
Oh jeee Oya lele
En niemand die merkt wat we doen

Refrein (x4)

Oya lele

 

Lekker even weer terug in de oude stemming. Stiekem heb ik even nar de oude K3 op youtube gekeken. Wat ziet dat er toch anders uit. Ik heb stiekem meerdere video’s gekeken en zo ben ik er achter gekomen dat Karen een tatoeage op haar schouder heeft. (Ik had echt geen idee.)

 

In deze afspeellijst staan 162 nummers van K3 en de lijst duurt iets langer dan 9 uur. Als je je nog eens verveelt of als je weer lekker K3 wil luisteren. 😉

 

3 thoughts on “even terug in de tijd

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

