dansen als een uitweg

Een uitweg. Gevoelens uiten zonder dat iemand het hoeft te begrijpen. Uiten met hoe je bent en hoe je wil zijn. Dansen is een moment voor jezelf en dat moet ook zo blijven. Als je goed kan dansen of niet dat maakt niet uit, als je er plezier in hebt dan is er geen enkel probleem. Iedereen uit zich op een eigen manier en thuis doe ik dat vooral door te dansen. dansen op muziek. Vandaag laat ik zien op welke muziek ik dans en met welke muziek ik mij goed voel.

Waarom durft niet iedereen zich te uiten op de manier dat ze willen? Komt het doordat ze zich schamen? Of durven ze het gewoon niet?

Voor mij is dansen een uitlaat klep die ik vaak gebruik om energie kwijt te raken, maar ook omdat ik soms beter mijn gevoelens kan laten zien als ik aan het dansen ben. (Vooral op hakken dansen vind ik heel erg leuk.)

Bijna elke avond doe ik mijn joggingbroek aan, doe ik mijn pumps aan, ze ik muziek op en dan probeer ik zo zwoel als ik kan te gaan dansen. (Op de meeste momenten krijg ik ook de slappe lach, omdat ik eruit zie als een pinguïn als ik op pumps probeer te dansen. HahaHa)

Wat ik vooral wil zeggen is dat hoe goed of slecht je ook bent in iets geef niet op, want als je iets leuks vind dan moet je het niet doen, omdat je het kan, maar vanwege de gezelligheid of omdat je het leuk vind. probeer je gevoelens te uiten op een manier die jij leuk vind. je hoeft niet ergens goed in te zijn om het leuk te vinden.

Op welke manier vind jij het fijn om je gevoelens te uiten?

6 thoughts on “dansen als een uitweg

  1. ik heb jaren op dansen gezeten en zou graag weer op dansles gaan, heerlijk vind ik het om zo wat energie kwijt te kunnen. Op hakken dansen kan ik voor geen 5 cent, ik vrees dat ik alle botten die ik heb ga breken dan. Erg leuk om te zien op welke muziek jij danst. x

    Liked by 1 persoon

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

