December 2016!!

2016! Het jaar is alweer bijna te einde. Hoe moeten wij dit gaan eindigen? Ik zou het niet weten. Wel kan ik mij het begin van Januari 2016 herinneren dat was namelijk lekker schaatsen op straat. ❤ Het jaar is echt heel erg snel gegaan voor mijn gevoel.

Stille hint hint hint nog
Nog 60 dagen
Nog 1.426 uren
Nog 85.501 minuten
Nog 5.130.041 seconden

Tot mijn verjaardag. ;-D

 

Maar even terug naar het jaar 2016. We hebben nog een aantal dagen te gaan. (30) Nu wil ik graag gaan bekijken hoe kan ik dit jaar het beste afronden? Ik hoop met 11000 weergaven. (Nog 105 weergaven te gaan) en ik hoop dat ik dit jaar nog wat leuks ga doen met vriendinnen. (Schaatsen hoop ik, maar dan moet ik even niks meer uitgeven haha oeps. gelukkig krijg ik ook bijna mijn loon weer.)

Maar wat is er precies in 2016 allemaal bij mij of voor mij gebeurd?

  1. het ijzelde in januari waardoor het noorden niet naar school kon
  2. Ik ben 16 geworden afgelopen jaar
  3. mijn relatie ging uit
  4. ik heb examen moeten doen
  5. ik heb mijn diploma van Vmbo-tl gehaald
  6. ik ben begonnen met werken bij de mc Donalds. (Btw de MC heeft deze maand leuke aanbiedingen staan in de app. Zo nu en dan ook iets gratis. 😉 )
  7. Ik ben van school afgegaan en naar het mbo gegaan
  8. ik ben de opleiding toerisme gaan doen
  9. ik heb nieuwe vrienden gemaakt op school
  10. met mijn familie heb ik een fotoshoot gehad voor de 70ste verjaardag van mijn oma ;-(
  11. mijn oma is overleden ;-(
  12. Ik heb dit jaar Ilona en Dagmar mogen ontmoeten en ze zijn echt geweldig
  13. ik loop voor een tijdje stage in het WTC in Leeuwarden
  14. ik ben rijlessen gaan volgen

 

Dit heb ik tot nu toe al allemaal beleeft. Er gaat deze maand nog een heleboel gebeuren, want (O hier kom ik weer met mijn lijstje)

  • Ik ga pizza’s maken met mijn familie
  • ik ga (waarschijnlijk) schaatsen met vriendinnen
  • ik ga (waarschijnlijk) naar Duitsland met school
  • ik mag in de kerstvakantie werken en ik moet mijn beschikbaarheid nog even doorgeven
  • net als voorgaande jaren vieren wij bij vrienden oud en nieuw

 

Op dit moment staat er best wel veel tekst in deze post, maar nog zo veel om naar te kijken dus ik ga even zoeken naar een schattige afbeelding. (1 die met kerst te maken heeft I ❤ Christmas ).

 

 

 

Mooi nu kan ik wel weer even verder met typen, want ik heb nu mega leuke plaatsjes staan in mijn post. Joepie weer nieuwe inspiratie om iets te schrijven haha. Maar okay we hebben het over 2016. 2017 komt er alweer bijna aan, maar wat zijn mijn plannen op dat moment? Ook voor het jaar 2017 wil ik weer graag een lijstje maken. Nu hebben wij nog een maand, maar dat gaat straks snel genoeg.

  1. ik hoop dat we weer sneeuw of ijs krijgen in Januari
  2. ik vier niet alleen mijn verjaardag, want ik heb mijn tweeling in mijn klas zitten. (Ja we zijn allebei op 30 januari 2000 geboren grappig toch)
  3. ik hoop dat ik mijn stage mag gaan lopen in april
  4. ik hoop dat ik voor de nieuwe stage oprijd een nieuwe stage kan vinden, want in het 2de jaar zit ik 1,5 maand op school en dan moet ik weet op stage.
  5. Ik moet gaan zoeken naar een plan voor vrijwillers werk punten weet iemand van jullie iets wat ik vrijwillig kan gaan doen? Voor burgerschap moet ik 8 uur vrijwilligers werk lopen namelijk. Oja ik moet ook nog iets doen voor miss en place daar moet ik binnenkort ook, maar eens naar binnen lopen.
  6. ik hoop dat 2017 net zo leuk word als 2016
  7. ik hoop nog meer nieuwe mensen te leren kennen

 

Ja dit is denk ik wel een beetje mijn planning haha.

Wat is Jou planning voor December en wat hoop je dat je kan gaan doen in 2017???

 

 

 

2 thoughts on “December 2016!!

  1. Leuk die lijstjes hahahaha, je hebt er daadwerkelijk over nagedacht! 🙂
    Ik ben niet van de planningen, ver vooruit kijken enzo.. ik doe vooral wat mijn hart mij ingeeft en zie wel wat er allemaal gebeurt.
    Wel ga ik fris het nieuwe jaar in want ik ga de nieuwjaarsduik doen!

    Liked by 1 persoon

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

