Hoe gaat het verder

Morgen is het zover. Je word begraven, vandaag heb ik nog gewoon school en zelfs een presentatie. Hoe kan het toch dat het leven voor iedereen doorgaat behalve voor jou?

Afscheid nemen heb ik niet echt kunnen doen. Ik was namelijk bij de film toen het gebeurde. Ik zat zelfs nog in de bioscoop de film te kijken toen ik je kwijt raakte.

Het leven gaat voor iedereen door behalve voor jou. Ik denk dat ik het me wel realiseer dat je er niet meer bent, maar ik wil het niet accepteren. dat is wel het grote verschil. realiseren en accepteren. Ik accepteer het niet, maar nu weet ik ook niet zo zeker of ik het mij wel realiseer. Mijn leven gaat namelijk gewoon door zelfs toen het even stil stond.

Ik ga straks naar school en dan ga ik mijn uiterste best doen op de presentatie die ik heb. Dat doe ik speciaal voor jou, want ik weet wat ik ook doe je bent trots op mij.

Het leven gaat voor iedereen door behalve voor jou. Het is niet te accepteren je hoort er nog gewoon te zijn. Hoe moet mijn familie zometeen verder zonder jou? Jij moest namelijk alle vriendjes en vriendinnetjes goed keuren. Als we jou goedkeuring kregen dan wisten we dat het goed zou zitten.

4 thoughts on “Hoe gaat het verder

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

