Het moment van iemand verliezen

Het moment van iemand verliezen die je lief is. Het moment dat je geen nieuwe herinneringen kan maken met deze belangrijke persoon. Het moment dat je wereld voor een paar seconden stil staat. Dat is het moment waarvan je denkt dat je hem nooit hoeft mee te maken. Het verliezen van een persoon die je dierbaar is iemand die je nooit kwijt wilt raken. iemand waarvan je dacht dat zij heel oud zou worden. Het moment dat je beseft dat je leeft en dat dat op kan houden. Dat is het moment dat je zeker weet dat je een hart hebt die kan stoppen met kloppen en dat je longen hebt waarmee je ademt.

Ik zou nog zoveel willen zeggen, maar ik weet niet wat. Ik sta stil bij het moment waar het nu om gaat. Ik had nog zoveel aan je willen vertellen ik had je nog zoveel willen laten zien. Je was nog veel te jong, je was nog maar 70. Als ik niet beter wist zou ik je nog steeds in een discotheek zien staan met je sportieve activiteiten en de vrolijkheid in je gezicht.

4 maanden geleden kregen we het vreselijke nieuws te horen. Je bent ziek je hebt kanker. op dat moment stond ons leven als even stil als familie zijnde, want hoe kon jij nou ziek worden? Je hebt toch het eeuwige leven? Je zal toch bij ons zijn totdat wij volwassen zijn en zelfs al kinderen hebben? Met de ziekte die je had ging het redelijk je zag er niet ziek uit, je was alleen een beetje geel. Je leek niet ziek je leek gewoon zoals je altijd lijkt. Een geweldige vrolijke vrouw en de oma van 6 klein kinderen. Mijn oma.

De laatste week ging het slechter en slechter je kwam zelfs in het ziekenhuis. Ons hart stond weer stil, want je bent zo belangrijk voor ons we kunnen je niet missen. Vorige week maandag kwam je in het ziekenhuis te liggen later mocht je wel weer naar huis, maar het ging niet goed. Het ging slechter en slechter en dat in één week. Het ging zo snel. Het voelt zo vreemd, maar wel vredig voor jou. Je hebt geen pijn meer en ik denk dat dat het aller fijnste is.

Lieve oma ik mis je en ik had je nog zo veel willen vertellen. Ik wil je vertellen over dingen waarvan ik zelf nog niet eens weet dat het gebeurd. Je bent te snel bij ons weg gegaan. Ik hoop dat je het goed hebt in de hemel, want je was al een engel op aarde nu ben je een engel die over ons waakt als wij slapen en als we bidden en als we hulp nodig hebben van de meest belangrijke personen in ons leven. Lieve oma ik hou van je. ❤

15 thoughts on “Het moment van iemand verliezen

  1. Pingback: Happy birthday to me – Dios ve maravillas

  2. Pingback: Meer over… Dios ve maravillas – MeerdanSandra.nl

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

