Vrijheid

Vandaag is het een dag waarvan ik denk wat moet ik hiermee. Op school vallen er een aantal lessen uit. (2 uur Engels en 2 uur Duits). Hierom hebben mijn Nederlands en rekenen docenten gezegd weet je wat blijf maar thuis, want dan krijgen jullie een thuis opdracht. De opdrachten die je met iemand samen moet doen hoef je niet te doen, want dan kan niet.
Ik heb nu de opdrachten bekeken, maar de meeste van die opdrachten moet je samen met iemand anders doen. Op dit moment ben ik dus aan het bedenken moet ik ze nu wel of niet maken? ik kan er namelijk niet zo heel erg veel mee.

Thuis kan ik nog best wel veel doen. (Nederlands, een reflectie schrijven, Burgerschap afmaken, loopbaan afmaken.) Maar ik zou vandaag ook met een vriendin naar de stad dacht ik. Gister avond had ik haar nog geappt of ze nog steeds zin had om naar de stad te gaan en nu kijk ik op mijn telefoon staat er Nee we zijn nu vrij haha dus ik ga niet weer speciaal richting de stad. (Vlakbij de stad is onze school). Persoonlijk vind ik dit best wel jammer, want ik had mij er erg op verheugd om samen naar de stad te gaan.
Ach nu ben ik dus wakker en wat ga ik doen? Ik ga straks eerst ontbijten en dan moet ik maar even zien wat ik precies als eerste ga doen, want het is toch ook best wel veel eigenlijk.
Ik denk dat ik ga beginnen met het reflectie verslag, want als die voor morgen af zou zijn zou dat wel fijn zijn. Het aller eerste wat ik nu ga doen is lekker ontbijten ja dat heb ik wel even nodig denk ik.

Ik hoor nu de brievenbus dus voordat ik ga ontbijten ga ik eerst de brieven, pakketjes uit de brievenbus halen.

Wat ik ga eten? Ik heb geen idee, maar ik denk dat het een bolletje word en wat melk en misschien nog een mandarijn. Niet al te uitgebreid, maar het kan zijn dat ik ook thee neem en nog wat andere dingen, maar dat weet ik nog niet zeker.

4 thoughts on “Vrijheid

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

