Minder posts

hey allemaal,

Op dit moment gaat het in mijn privé leven niet echt zoals gepland en hierdoor zal ik ook wat minder gaan posten. Naast mijn privé leven moet ik ervoor zorgen dat ik niet te veel ga achter lopen met school. Op dit moment is dat niet het geval, maar ik ben er deze week sowieso niet helemaal bij met mijn hoofd en hierdoor moet ik mij juist extra op school gaan richten.

Persoonlijk vind ik dit heel vervelend om te zeggen, want ik vind het bloggen leuk om te doen en ik vind het echt mega leuk om te doen en ik wil ook wel blijven posten , maar op dit moment gaat dat helaas niet. Ik ben wel vriendinnen van mij aan het vragen die ook bloggen als ze één of meerdere keren een post willen maken, maar helaas gaat dit waarschijnlijk niet, omdat zij ook met school zitten en dat begrijp ik ook.

Ik hoop voor jullie dat er nog wel posts online komen in de komende 2 weken, maar ik kan helaas niks beloven. Ik hoop dat jullie hier begrip voor hebben. Als je denkt ik wil Jessica graag helpen door een post dan mag je altijd een berichtje sturen dat zou ik echt geweldig vinden.

6 thoughts on “Minder posts

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

