Hold tight; you’re slowly coming back to life I’ll be keeping your head up I’ll be keeping your head up, darling Let go of all your haunted dreams tonight

Jij, Ja jij bent de B to my eyonce. you need to keep your head up on the days that you fall down.

Nee okay dit is best wel slecht haha. Ik dacht ik begin even met een stuk waar ik vrolijk ben, maar nu ik het z o terug lees klinkt het best wel slecht. Ik heb zin in iets. Ik heb zin in klagen, boos worden, verdrietig zijn, blij zijn, vrolijk zijn, gezellig zijn. Op dit moment wil ik van alles zijn, maar het lukt niet. En waarom lukt het niet? Ik ben moe en op zulke momenten lukt even helemaal  niks meer. Ik heb laatst we een hele gave dans film gezien. (You need to like dance for this movie) het was een soort wedstrijd over street dansen, maar het moest wel ballet mensen erbij. Ik weet niet waarom, maar het zag er zo geweldig uit. (De film heet Streetdance btw en staat op Netflix) Netflix en ik hebben toch wel echt een soort relatie heb ik het gevoel. We kunnen niet meer zonder elkaar. (Okay het eten dat bij Netflix hoort vind ik ook wel heel erg fijn, maar dat ga ik niet vertellen. :-p )

Altijd als ik een dans film kijk kom ik in een stemming van Ik zet nu de muziek aan en ik ga dansen of bewegen op muziek, want dansen kan ik ook niet echt. Ik wil bewegen en van alles doen, maar ik weet niet altijd hoe.

Ik wil jullie best wel over school vertellen, maar ik denk dat dat ook zo saai is om te lezen. School zelf is soms al best saai, waarom zou je er dan ook nog over willen schrijven of zelfs willen lezen? Ik heb geen idee. Deze post word echt met de minuut vager heb ik het vermoeden haha.

Eigenlijk moet ik op dit moment mijn kamer opruimen zodat er een plankje kan gaan hangen voor mijn vliegtuigjes. (Ik heb de Amalia en de Boeiing 777-300 ER in het oranje Blauw) Ik heb weer 2 nieuwe vliegtuigjes besteld. Ik heb er nu 1 van CORENDON en van TUI besteld, want idd acht OMG DEZE ZIJN ZOOOOOOOO MOOI. Ik moet ze hebben………. En nu krijg ik ze binnenkort binnen, maar dat plankje moet eerst hangen. Ik moet echt mijn kamer op gaan ruimen.

Waarom word deze post steeds vager en vager bij elk woord dat ik typ??

Oja dat moest ik nog vertellen.

Laatst vertelde ik over een idee voor burgerschap. Ik heb het idee nog niet verteld, omdat ik niet zeker wist of het echt door ging, maar nu hebben we gebeld en gemaild naar de persoon waar wij heen moeten mailen. Dit hebben wij gedaan , omdat andere meiden zo plots hetzelfde idee kregen. (Ja lekkere bullshit ze wisten waarschijnlijk dat wij dit gingen doen. Ik denk dat ze ons bij Duits hebben horen praten.) Het was gelijk zo van ja mijn moeder werkt daar dus ik kan misschien wel kijken of het lukt.

Ze bleven er over door gaan in de pauze. Na de pauze toen we weer in het lokaal zaten heb ik gezegd dat ik ook al het idee dat het mijn groep en de reacties die ik kreeg??

  • Waarom zei je dat niet toen we het er over hadden? (Ehm misschien, omdat ik niet tussen jullie mooie gesprek wilde komen en omdat ik het niet echt durfde te zeggen, want ik ben best verlegen.)
  • Wat maakt dat nou uit? (Nou best wel veel, want wij hadden het idee eerst en het lijkt alsof jullie het gewoon met opzet van ons proberen in te pikken.)
  • Waarom vertel je aan die meiden ons plan? (Ehm excuses? Ik zit bij die meiden in het groepje. Dit had je kunnen weten als je ook bij economie was, maar toen waren we maar het 7 en toen hebben wij het ook bedacht. Dus ik vertel het aan ze, omdat ik ze aardig vind)

Echt geweldige reacties van meiden die zich vriendinnen noemen. Wij hebben zeg maar 2 groepen in de klas een best wel grote groep van ongeveer 16-17 personen en een groep van 5. Ik zit eigenlijk wel bij beide groepen, omdat ik iedereen aardig vind van mijn klas. Maar nee bij de kleine groep is het zo van ja wij gaan niet met hun om, want we vinden ze niet aardig. (Realiseer we zitten pas een week of 8 bij elkaar in de klas) En blijkbaar hebben ze nog nooit een woord gezegd tegen de andere meiden. Nou sorry hoor, maar dan kan je ook niet zeggen als je iemand wel of niet aardig vind, want ik dacht eerst ook dat ik sommige niet aardig zou vinden, maar als je eenmaal met ze aan het praten bent dan merk je dat ze best wel aardig zijn.

(Yey ik kan even lekker klagen oeps. Dit doe ik soms best wel vaak en het lucht ook best wel op.)

Nu ben ik eigenlijk wel bang dat een aantal van dat kleine groepje boos op mij zijn, omdat ik het heb door verteld, maar ik vond het idee niet echt eerlijk. En ik vind die andere meiden ook aardig. Ik snap soms niet waarom zij zich vriendinnen van mij noemen, want als ik moet kiezen tussen ‘vriendinnen’ en mensen aardig vinden dan heb ik geen vrienden in mijn klas. Ik vind eigenlijk iedereen aardig en ik heb ook het gevoel dat ik wel met iedereen kan opschieten. Het liefste wil ik iedereen te Vreden houden, want ik wil verder geen ruzie met mensen.

Ik zou het ook best wel jammer vinden als ze boos op mij zijn, maar aan de andere kant denk ik van ja jullie wisten het idee en jullie wisten ook met wie ik het zou doen.

Ik kan best zeggen waarom ik niet gelijk heb gereageerd dit komt, omdat ik best verlegen ben en ik durf nog niet altijd goed voor mijzelf op te komen. Toen ik het dus tegen die meiden zij dat ik en een aantal andere precies hetzelfde idee hadden zat ik er echt met hartkloppingen, want ze reageerden er niet goed op en dat vind ik aan de ene kant best wel jammer. Nu vraag ik mij af wat ik moet doen, want ik wil liever geen ruzie of discussies met mensen die ik aardig vind.

 

Wat moet ik doen?

4 thoughts on “Hold tight; you’re slowly coming back to life I’ll be keeping your head up I’ll be keeping your head up, darling Let go of all your haunted dreams tonight

  1. Oh wat een lastige en vervelende situatie zeg! Misschien ook vooral wel omdat jullie pas 8 weken bij elkaar in de klas zitten.. Ik zit nu ook 8 weken op mijn opleiding, en ik denk dat ik een paar meiden al wel vriendinnen kan noemen, maar weet het ook nog niet goed hoor. Ik vind sowieso ook bijna iedereen van mijn klas aardig. Dat is natuurlijk heel fijn, maar mensen aardig vinden en vrienden zijn is toch nét een verschil haha. Als ik jou was zou ik gewoon zeggen waar jij je goed bij voelt en eerlijk zijn/eerlijk zeggen wat je denkt, hoe moeilijk het soms ook misschien is. En ik denk dat je er in de loop van het jaar echt wel achter komt wie je echte vriend(inn)en kan noemen. You’ll be allright! 😘

    Liked by 1 persoon

    • Je hebt gelijk. Ik wil ze best wel mijn vrienden noemen, maar dan moeten ze heel even niet zo kinderachtig reageren. In de loop van de jaren zal ik dat zeker kunnen zeggen, want ik heb 1 les met andere mensen. Luchtvaart is een vak dat niet verplicht is, ik heb het wel gekozen net als een aantal anderen uit mijn klas.

      Xx

      Like

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

