In the darkness, in the middle of the night In the silence, when there’s no one by your side Would you call in the name of love?

Op sommige dagen heb ik het gevoel dat ik niet weet wat ik moet schrijven en dan zit ik maar een beetje tv of Netflix te kijken of ik ben muziek aan het luisteren.

deze momenten zitten mij ook wel eens dwars, want dan wil ik iets, maar dan lukt het niet. Ik kan dan soms best in paniek raken, omdat iets niet lukt. Ik leer al te denken van als het niet lukt dan probeer ik het later gewoon nog een keer.

Liefde een woord wat een betekenis kan hebben als je iemand kan vinden die er een betekenis aan kan geven. De mensen die iemand hebben gevonden die een betekenis aan het woord liefde kunnen geven is heel geweldig, want dan weet je ik heb iemand gevonden waar ik van hou en met deze persoon wil ik gelukkig worden.

Liefde.. Ik kan niet zeggen dat het woord nooit een betekenis voor mij heeft gehad, maar op dit moment is het woord liefde gewoon een woord voor mij zonder betekenis of andere toegevoegde waarde. Ofja ik denk dat ik de betekenis van het woord liefde iets is wat ik weet, want ik weet het niet zeker. Het kan ook zo zijn dat als ik iemand tegen kom dat ik dan het gevoel krijg en dat ik dan ga denken zo heb ik mij nog nooit gevoelt en dan heb ik het vermoeden dat ik niet de betekenis van het woord liefde wist/heb gevoeld.

Liefde, Love, Liebe, elsker, amour, amor

De woorden met allemaal dezelfde betekenis, maar ook een andere betekenis, want voor iedereen heeft het woord liefde een andere betekenis en het woord love enz enz enz.

Op dit moment betekend het woord liefde helemaal niks voor mij. Ik hoop dat hier op een gegeven moment wel weer verandering in komt, maar op dit moment denk ik ook van ik ben jong (16) ik hoef nog geen liefde te hebben waarvan ik denk bij hem wil ik voor de rest van mijn leven zijn. Nee laat mij nog maar even gewoon zijn en single zonder een liefde. In de tijd dat ik nu single ben red ik het mij aardig goed. Naar jongens kijken is best wel heel erg leuk, want ik zie soms nog best wel leuke jongens als ik heel eerlijk ben. 😉

 

Wat betekend het woord Liefde voor jou?

2 thoughts on “In the darkness, in the middle of the night In the silence, when there’s no one by your side Would you call in the name of love?

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

