Pentatonix

Pentatonix een ‘band’ die muziek maakt met alleen de stem. Persoonlijk vind ik het geweldig om te horen zeker het nieuwe nummer dat ze nu hebben gemaakt vind ik echt fantastisch. Ik krijg er soms een brok in mijn keel van en ik word er stil van, want het nummer is zo mooi en ik heb ook het gevoel dat het met heel erg veel respect wordt gezongen. Vandaag deel ik een aantal nummers van pentatonix en ik ben heel erg benieuwd wat jullie nou vinden van pentatonix. Het nummer Hallelujah dat ze hebben gecoverd is denk ik toch wel echt mijn favoriet, want ik vind het zo mooi en het word ook gezongen met emotie heb ik het gevoel. Wat vinden jullie?

6 thoughts on “Pentatonix

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

