Bra of the day

 

unnamed

Vandaag heb ik een interview met Nona. Nona is de bedenker van Bra of the day. Ik heb Nona gemaild met de vraag of ik haar zou mogen interviewen voor mijn blog en dit vond ze goed. nadat ik mijn vragen had door gestuurd kreeg ik snel een antwoord van haar terug.

Wie ben u en wat zijn uw hobbyโ€™s?

Ik ben Nona De Boeck, een studente van 18 jaar. Mijn hobby’s zijn voornamelijk shoppen en Bra Of The Day waar ik sinds kort mee begonnen ben.

Waarom bent u Bra of the day begonnen?

Ik was online aan het zoeken naar leuke bralettes met als resultaat dat ik ze vrij duur vond als ik er meerdere wou bestellen. Toen ben ik online gaan zoeken naar leuke stofjes en banden en met als resultaat een super leuke zwarte bralette die heel mooi aanpaste bij mij. Toen wist ik meteen dat het maken van bralettes een nieuwe hobby zou worden die ik met andere personen wou delen.

Wat hoopt u te bereiken met Bra of the day?

Ik wil daar niet echt persรฉ iets mee bereiken. Ik vind het leuk om te maken en vooral als ik leuke reacties krijg van andere.

Gaat er ook een webshop komen van Bra of the day? Of houd u het bij een instagram webshop?

Wat er in de toekomst nog zal komen, dat weet ik niet. Een webshop komt zeker en vast nog aan bod om daarover na te denken.

Welke Bra of the day die u heeft gemaakt is uw favoriet?

Mijn favoriet is de volledig zwarte. Het is een gemakkelijke kleur en kan je eigenlijk niets fout mee doen. Ik merk ook stilaan dat de zwarte bralette de favoriet van iedereen is. Voor de zomer zijn de kleuren geel en roos dan weer mijn favorieten.

Wil je nog meer over Nona weten? Kijk dan op haar Bra of the day insta en je kan kijken op Gitte haar blog voor een post over Bra of the day.

 

Nona echt heel erg bedankt dat je mijn vragen hebt willen beantwoorden. โค

2 thoughts on “Bra of the day

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

