Review mobielkoopjes


Heey allemaal,

Vandaag een review voor jullie van mobielkoopjes. Van mobielkoopjes heb ik een heleboel producten gekregen ze ze zitten allemaal in deze doos.

image

Alle producten zaten in deze mooie doos.  De doos zat goed dicht. Ik moet eerlijk zijn ik vond het mega leuk om deze producten te reviewen.  De samsung hoesjes vind ik persoonlijk allemaal heel leuk en vrolijk. Ik was dus ook mega blij toen ik te horen kreeg dat ik 2 hoesjes mocht uitzoeken. Voor mijn telefoon kon ik kiezen tussen De Samsung galaxy s5 mini hoesjes. De Telefoonhoesjes bij mobielkoopjes vind ik persoonlijk leuk. Net als de accessoires.


  
  
Dit is een hoesje die ik heb gekregen en niet zelf heb uitgekozen. Ik kreeg namelijk 3 hoesjes waarvan ik er 2 zelf mocht uitkiezen. Dit bruine hoesje {Avani Bragatti} heeft wel iets vind ik. De binnenkant is een portemonnee ofja je kan er pasjes indoen en de buitenkant is toch best lekker zacht. Het is een hoesje die ikzelf niet zomaar zou uitkiezen, maar nu ik deze heb is het toch wel zo van hij kan best handig zijn en hij past ook goed om mijn telefoon heen. Het is toch een best vrijstevig hoesje je telefoon klik je zowaar in het hoesje. { Avani Bragatti}


Persoonlijk was het liefde op eerste gezicht met dit hoesje. I love americancases. Het heeft zo iets van omg Amerika omg ik ben verliefd op dat land ook al ben ik er nog nooit geweest. 🇺🇸🇺🇸🇺🇸🇺🇸🇺🇸🇺🇸🇺🇸🇺🇸 dit hoesje was opzich heel mooi, maar helaas sluit het hoesje niet goed aan de onderkant van mijn telefoon mijn telefoon zou dus heel makkelijk uit het hoesje kunnen vallen.




En dan last BUT not least. Het laatste hoesje. Dot hoesje vind ik persoonlijk toch het mooiste (normaal hou ik echt niet van roze) maar deze roze kleur is niet heel overheersend meer een soort Chic. Ja deze roze kleur heeft een chice uitstraling. Het hoesje past mooi om mijn telefoon heen en ik ven er zeker blij mee. Dot roze hoesje is flexibel en heel makkelijk te gebruiken.

  Van mobiel koopjes kocht ik ook 3 accessoires uitzoeken voor mijn telefoon. 1 van die accessoires zijn deze roze oortjes. Ik was ook weer echt totally in love toen ik ze zag en in netbeheerder vind ik ze nog mooier dan op de site. De oortjes werken bij mij ook goed.


  Nog een andere accessoire is deze roze selfie stick.  Als iemand me kan helpen hoe werkt deze? Ik heb wat geprobeerd maar van deze roze selfiestick snap ik niet zo veel.  Ofja beter gezegd ik snap hem helemaal niet.
  
En dan hebben we nog deze box. Deze box kost €26,99 en is tot nu toe echt waar voor zijn geld. De box werkt goed bij mijn telefoon alleen met mijn iPad heeft hij soms nog wat probleempjes. Dan stoort hij soms of de muziek duurd er lang over om eindelijk aan te gaan. Met mijn telefoon heb ik geen problemen.
Alleen als je de box aan doet krijg je een nogal hard geluid te horen verder is de box helemaal top. Deze review was mega leuk om te doen.

Wat vinden jullie van deze producten?



 

14 thoughts on “Review mobielkoopjes

  1. Pingback: Review mobielkoopjes | vinley.nl

  2. Pingback: Review + win-actie 🌹🎅🏼 | Jessica's thing🌴

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

