PMS

 

 

de periode die elke vrouw heeft. pms ongesteldheid enz enz enz. Hier heb ik eerder een post overgemaakt, (zie hier!!!) in deze post staan allemaal tips en een filmpje van Girlswordproblems. Op dit moment heb ik echt zo’n gevoel van OMG I’M GONNA DIED SO VERY HARD. Ja dat is mijn gevoel op dit moment. (Stiekem is dit mijn gevoel al sinds afgelopen zaterdag).

Gelukkig voor sommige mensen hebben ze geen last van buikkrampen, hebben ze maar 3 dagen periode en nog meer mensen die alleen maar geluk hebben. Als ik 1 ding tegen jullie wil zeggen dan is dat een woord waarvan ik het niet gepast vind om het hier neer te zetten. Want 7 dagen lang en daarvan 3 dagen ongeveer het gevoel hebben dat je dood gaat is echt verschrikkelijk. Maar gelukkig kan ik meestal ook wel lachen,want over pms zijn soms best wel grappige Tumblr plaatjes of meme’s.

Deze vind ik persoonlijk wel heel grappig, omdat wij meiden weten hoe het kan voelen en dan zijn er jongens die denken dat het een stuk minder erg is dan dat er word gezegd. Hierbij wil ik zeggen dat jongens niet zomaar iets moeten zeggen over iets waar ze helemaal geen verstand van hebben, want de periode kan zo vreselijk vervelend zijn.

Ik zou het denk ik niet beter kunnen zeggen.

 

Ja jeetje. Kan het nou nooit gewoon even lekker makkelijk dat het wel een beetje lief voor mij is. Soms denk ik van alsjeblieft spaar mij even 1x ofz. Even 1x een week lang geen pijn, maar alleen liefde.

 

 

Hoe voel jij je?

3 thoughts on “PMS

  1. hahahaha, geweldige plaatjes ! 🙂
    Tijdens mijn periode heb ik zelden ergens last van (dat wil je vast niet horen hahahaha) maar ik heb wel enorm veel pijn tijdens mijn eisprong!! Dan heb ik momenten dat ik mijn buik wil opensnijden en zelf mijn eierstokken eruit wil trekken.. 😮 that bad !!
    Maar nu slik ik de pil zodat ik daar weer vanaf ben 😀 Ideaal!!

    Liked by 1 persoon

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

