Boyfriendtroubles #10 Elkaar zien na een break up

Je ex kan je tegenwoordig echt overal tegenkomen, want de relaties beginnen steeds eerder. (Zoiets heet toch ook basisschool liefde ofzo.) Maar het punt is dat je ze overal kan tegenkomen, want je kan collega’s zijn, klasgenoten of jullie kunnen in dezelfde vrienden groep zitten. Je ex tegenkomen kan in het begin echt mega awkward zijn. (Of het kan altijd awkward zijn dat is ook mogelijk.)

de ene persoon vind het mega awkward om zijn of haar ex te zien en de ander denkt er niet over na, want je druk maken heeft geen zin. Het is namelijk uit en dat het uitging heeft meestal wel een reden. (terug vallen op je ex is in dit opzicht niet verstandig/mogelijk)

Je hebt de persoon die het echt mega awkward vind

Deze persoon vind het mega gênant om zijn of haar ex tegen te komen, want moet je iets tegen elkaar zeggen of loop je elkaar straal voorbij, omdat je elkaar niet wil kennen. je probeert oogcontact zoveel mogelijk te vermijden en je wilt zo ver mogelijk uit zijn of haar buurt blijven , want ook maar het idee dat ze met je kunnen gaan praten is al vreselijk.

De persoon die het echt helemaal niks uit maakt

Deze persoon maakt het niet uit om zijn of haar ex te zien, want je kan net alsof doen dat er nooit een relatie was. (Misschien is er ook nooit echt een relatie geweest, maar waren jullie meer vrienden met extra’s) In dit opzicht is echt alles mogelijk, omdat je gewoon doet alsof er niks is of was in dit geval.

De drama Queen

En natuurlijk heb je ook altijd een drama queen in dit rijtje, want wat is een rijtje over personen zonder drama queen als het gaat om ex’en. Ik zou het niet weten. Een drama queen kan je hele scene gaan maken als ze hun ex zien. Ruzie maken en alleen maar aandacht willen van iedereen alsof het niet jou fout is dat het uit is gegaan en alsof je helemaal niks hebt gedaan. (Of je kan gewoon boos zijn dat je ex door is gegaan met leven terwijl jij het hoofdstuk nog niet kan afsluiten)

 

Natuurlijk heb je nog wel meet soorten mensen in dit rijtje, maar op dit moment kan ik er maar 3 verzinnen. hihi als ik heel eerlijk zou zijn. Ik zou het wel awkward vinden om mijn ex te zien. (Niet dat ik hem heb gezien in de periode dat het uit is) Ik zou namelijk niet weten of ik hoi zou moeten zeggen of dat ik überhaupt wel iets zou moeten zeggen. Misschien is het ook beter om niks te zeggen, maar dan denk ik zo van ik heb toch wel bijna ander half jaar een relatie met hem gehad. En iemand die hij kent is goede vriendinnen van mij. Het liefst hoop ik natuurlijk niet dat ik hem ga zien, omdat ik gewoon niet zou weten hoe ik moet reageren haha.

 

Hoe reageer jij als je je ex zou zien?

2 thoughts on “Boyfriendtroubles #10 Elkaar zien na een break up

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

