Mercy

Een nummer dat ik sinds kort op replay heb staan is Mercy van Shawn Mendes. Waarom ik dit nummer zo leuk vind weet ik niet en ik weet ook niet zeker of ik het nummer wel leuk vind, maar het nummer heeft iets pakkends vind ik en hierom moet ik er naar blijven luisteren heb ik het vermoeden. Het nummer heeft ook wel iets verdrietigs waardoor ik er ook steeds naar blijf luisteren. De beat van het nummer vind ik ook fijn om naar te luisteren, omdat ik wel hou van nummers met een beat of van nummers waarvan ik denk dat er een verhaal achter zit.

Luister het nummer en oordeel zelf. Ik ben heel erg benieuwd naar het oordeel over het nummer van jullie.

4 thoughts on “Mercy

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

