Boyfriendtroubles #9 Single

OMG WAT IS HET LANG GELEDEN. Nu ik mij zo bedenk (Stiekem heb ik gewoon gekeken wanneer de laatste was) Het is best lang geleden sinds ik een boyfriend troubles heb gepost. Nu ik zo denk ik moet zeker weer een nieuwe maken. (Stiekem is deze serie ook een gedeelte van mijn leven, want anders heb ik echt geen inspiratie meer)

Maar okay Boyfriend troubles nummer 9 is er weer en met dit keer als thema SINGLE!!!!! Jessica hoe kan je boyfriend troubles hebben als je single bent? Als je het aan mij vraagt ik heb echt geen idee, maar sommige mensen hebben het. (Okay sommige mensen stellen zich ook altijd aan, maar dat hebben we het vandaag niet over)

Ik kan nu wel heel erg veel gaan vertellen en doen alsof ik er ook werkelijk waar iets van wet, maar ik weet zeker dat ik ook niet alles weet en daarom moet je deze post (Net zoals deze hele serie) niet al te serieus nemen. (Want ook ik en veel anderen schrijven wel eens een post die geschreven is met een korreltje zout). Ik zal maar eens beginnen met de post, want anders komt hier wel een heel erg lang verhaal waarvan ik eigenlijk niet van plan was om het te typen. (En zo zijn we weer 200 woorden verder).

Dus het single leven is weer in de volle gang bij veel mensen. (niet bij mij, want naast school en werk hou ik eigenlijk geen leven over :-p )

Ik ben nu echt aan het bedenken hoe moet ik deze post gaan schrijven, want wat moet ik neerzetten en hoe moet ik het neer zetten. Van dit allemaal heb ik echt waar geen idee. Na dat je een vriend hebt gehad kan het leven als een single iemand zo anders zijn. (of ik mijn geval ik merk bijna geen verschil. het enige verschil dat ik merk is dat ik minder met iemand aan het Appen ben.)

Als single zijnde kan het zijn dat je door vrienden/collega’s/familie word gekoppeld aan iemand waarvan je denk OMG ARE YOU KIDDING ME. Of je denk oo dahm mijn familie/vrienden/collega’s hebben best wel een goede smaak. Alles kan, maar je moet er toch echt zelf voor kiezen. In de tijd dat ik single ben (dat is op dit moment al 5.5 maand)Β is er al meerdere keren gezegd Jessica is dat geen leuke jongen voor je. Of Ja Jessica die is single. ik snap het gewoon niet, want is er ook een mogelijkheid dat ik zeg dat ik op dit moment niemand wil haha. op dit moment ben ik mij gewoon aan het richten op school en op mijn werk, waar ik leuke collega’s heb die het werk weer een stuk leuker maken dan dat het soms is. (Ja ik weet het ik ben weer aan het afdwalen.)

Weer terug naar het onderwerp waar ik mee bezig was om te schrijven.

Jongens en meiden kunnen zich soms heel erg aanstellen als ze single zijn, want dan gaat het van omg mijn vriend is echt een eikel is ga hem dumpen. Als deze persoon weer net single is kan ze gaan zeggen, waarom vind niemand mij leuk en waarom geeft niemand mij aandacht. Op zulke momenten denk ik echt van girl are you kidding me… En je hebt natuurlijk mensen die nog nooit iemand hebben gehad en dan gaan ze zeggen: Jeetje ik heb echt een man nodig en dan niet iemand van onze leeftijd, want dan zijn alleen maar sulletjes nee ik heb een echte man nodig die voor mij kan zorgen. (Dit heb ik werkelijk waar gehoord en nu is deze persoon volgens mij samen met iemand die 10 tot 15 jaar ouder is dan zijzelf? Zij is zelf 16)

Meiden van mijn leeftijd kunnen zich heel erg aanstellen en dan nemen ze een vriend die 10 tot 15 jaar ouder is. Ik denk op zulke momenten van meid kan je op dit moment niet iemand vinden waar het maar 2 tot 3 jaar mee scheelt? Als je iets ouder bent kan het wel, maar op dit moment lijkt het leeftijdsverschil zo vreselijk groot.

Als iemand die single is kan je eigenlijk alles doen wat je leuk vind en daarom weet ik niet waarom ik een post heb kunnen schrijven met ongeveer 700 woorden. (waarschijnlijk worden dit er straks nog wel meer).

Wat kan je doen als je single bent?

  • Eigenlijk alles wat je maar wilt (behalve natuurlijk tegen iemand aanliggen als je het koud hebt enz en van die dingen die stelletjes vaak doen. Als je single bent kan je dat inderdaad niet doen, maar ik denk dat iedereen dat wel snapt.)
Hoeveel jaar scheel jij met je vriend of vriendin?
4 thoughts on “Boyfriendtroubles #9 Single

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

