stars en stripes

Stars en stripes? Wat is dat nou weer voor gekke titel? Dat zal ik jou met liefde gaan vertellen, want binnenkort (4 November) heb ik mijn crewfeest. (dit is een feest van het werk met allemaal leuke collega’s van het werk). En aan dit feest zit ook een thema vast namelijk (je raad het vast al) Stars en Stripes. (of te wel de Verenigde Staten). Wat is nu de reden dat ik deze post maak? Ik heb geen idee, stiekem heb ik wel een idee, maar dat ga ik niet vertellen of misschien ook wel.

Een feest met het thema Amerika, wat voor kleding kan je hierbij aan doen? Als ik heel eerlijk ben ik loop vast, want ik heb echt geen idee wat ik aan moet doen naar het feest.

(Stiekem zit ik daar een beetje over te stressen, maar dat ga ik niet vertellen.)
Wat moet ik aan naar het feest? Met een thema als Amerika kan je echt heel erg veel.
  • Als Amerikaanse vlag verkleed
  • als een beroemdheid verkleed
  • als een bekend iemand verkleed (Ja er is een verschil tussen bekend en beroemd.)
  • Als tekenfilm figuur
  • Als iemand uit een Amerikaanse film.
  • western iemand
  • enz. enz. enz. enz. enz……..

Maar ik weet dus niet wat ik aan moet trekken. Ik dacht dat alles mag. Verkleed komen is volgens mij ook niet verplicht, maar het is wel leuk als iedereen zon beetje verkleed gaat dat ik/jij dan ook verkleed gaat. Ik wil best wel wat gaan uit geven aan een pak of kledingstuk voor het feest, want hoe vaak maak je zo’n feest mee? Ik weet het niet en daarom wil ik er wel wat leuks van maken.

Stiekem wil ik gewoon in een broek of in een jurk met een jasje zodat ik mijn telefoon en sleutels daarin kwijt kan.

heb jij misschien een leuk idee voor wat ik aan zou kunnen doen naar het feest? Ik kan alle hulp eigenlijk wel krijgen, want ik loop helemaal vast. (Het feest is nog lang niet, maar nu ik vakantie heb kan ik lekker dingen gaan doen, want straks zit ik weer op school)

Als ik weer op school zit wil ik mij echt gaan richten op school, want ik heb al en keer gezegd dat ik wil gaan wisselen. (Ik heb nu bedacht om toch niet meer te gaan wisselen). Omdat ik de opleiding toch wel heel leuk vind. (ja ik weet echt niet wat ik wil) En hierom is het zo belangrijk om te weten wat ik aan moet doen naar het feest. Ik kan echt alle hulp gebruiken dus als je een idee hebt laat het zeker weten.

 

Kusjes Jessica

7 thoughts on “stars en stripes

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

