Review telefoonhoesjeđŸ“±

image

 

Vandaag een review van een webshop. (Oeoeoeoeoe spannend)

De naam van deze webshop is Telefoonhoesjestore. Telefoonhoesjestore verkoopt Smartphone hoesjes, maar dat konden jullie waarschijnlijk al merken aan de naam van de webshop. Het pakketje dat ik kreeg zag er zo uit. Een wit soort papier met bubbeltjes plastic aan de binnenkant om het telefoonhoesje te beschermen.

zelf vind ik het echt mega spannend welk hoesje erin zit. Ja what? Inderdaad ik weet ook niet welk hoesje in het pakketje zit. Van de store mocht ik een telefoonhoesje uitkiezen. Ik koos er 2 en heb Telefoonhoesjestore laten kiezen welke ze opsturen. Ja echt mega spannend. Het telefoonhoesje dat ik opgestuurd heb gekregen is een Samsung Galaxy S5 mini hoesje.


Mijn telefoon zelf is een Samsung galaxy S5 mini vandaar dat jullie op de foto S5 mini zien staan. Het hoesje is mooi bepakt met nog een extra plasticje eromheen en een kartonnetjes aan de binnenkant bij het hoesje, zodat het hoesje niet echt tijdens de reis zou misvormen. Dat zou namelijk ook heel erg zonde zijn.


En dit is dan het telefoonhoesje dat ik heb gekregen. Het is een hoesje met een plaatje van een camera. (En camera’s passen bij bloggers) ik ben echt mega blij met het hoesje. Het hoesje ziet er leuk uit en ik vind wel dat hij bij me past. Snel verder openmaken.😍😂


Het hoesje sluit heel mooi bij mijn telefoon en dat is mega leuk om te zien. Toen ik het hoesje uit de verpakking verder haalde voelde ik dat het hoesje echt heel sterk is. En dat is natuurlijk heel mooi, want een sterk hoesje is beter beschermd dan een minder sterk hoesje. (Met beter beschermd bedoel ik dat het hoesje de telefoon beter beschermd als je hem bijvoorbeeld zou laten vallen.)


De achterkant ziet er oom heel mooi uit bij mijn telefoon. Persoonlijk vind ik het net een camera lijken echt geweldig. Het hoesje ziet er stevig uit en voelt ook heel stevig. Ik ben er mega blij mee. Het is een perfect hoesje voor een blogger/vlogger/fotografe en verder gewoon voor iedereen die dit hoesje mega mooi vind. Telefoonhoesjestore verkoopt natuurlijk niet alleen Samsung hoesjes, maar ook LG G3 hoesjes, algemene LG hoesjes, Blackberry Z30 hoesjes, alegemene Blackberry hoesjes, Apple, HTC, Sony, Nokia en Huawei.

17 thoughts on “Review telefoonhoesjeđŸ“±

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

