mijn vakantie plannen

Deze foto zet ik er natuurlijk niet voor niks bij, want ik ga weer met de trein. ik zal niet te snel vooruit gaan, want ik moet gewoon aan het begin van de vakantie beginnen. vanaf vandaag is het definitief Herfstvakantie voor mij en gelood mij ik heb het wel even nodig. Lekker uitslapen en veel netflix. Deze vakantie gaat echt mega leuk worden. Daar ben ik nu al zeker van.

vandaag is het 14 oktober 2016 en het is 16:35 als ik dit aan het typen ben. Vandaag ga ik nog niet zo veel doen, want ik ben pas net thuis van school. Vanavond word het gewoon lekker ontspannen en rustig aan doen. (misschien nog even wat doen voor school)

Morgen 15 oktober 2016 ga ik waarschijnlijk samen met vriendinnen bowlen. 3 van mijn school vriendinnen gaan, maar 1 weet het nog niet zeker en ik denk zo van ja ik heb er wel zin in, maar ik weet het nog niet helemaal. Zondag en de rest van de vakantie ben ik eigenlijk ook weg en hierom zit er nog een beetje over na te denken als ik het wel of niet moet doen.

Zondag 16 oktober 2016 heb ik niet zo heel erg veel plannen overdag, want ik mag om 16:00 weer gaan werken. Hierdoor kan ik geen grote plannen maken. Deze dag word een dagje lekker rustig aan doen. (En ook hier misschien met school bezig.)

Maandag 17 oktober 2016 Deze dag mag ik lekker vroeg op staan, want samen met een vriendin van de middelbare school ga ik lekker naar Rotterdam. Een plek waarbij ik 3 uur moet reizen met de trein om er te komen en ik heb er nu al zin in. Deze vriendin zie ik niet zo heel erg vaak, omdat zij nu Havo is gaan doen en ik ben naar het mbo gegaan. Ze heeft deze vakantie geen plannen en de rest van het groepje kon eigenlijk niet. Ik dus denken van hé heb je misschien zin om samen naar Rotterdam te gaan? Ja ze had er zin in dus wij zitten waarschijnlijk deze dag om 09:00 in de trein richting het zuiden.

Dinsdag, Woensdag, Donderdag en Vrijdag is het een beetje hetzelfde, want ik mag weer lekker gaan werken. Hierom kan ik op deze dagen geen plannen maken en heel eerlijk? Dat vind ik eigenlijk ook niet zo heel erg.

(btw Dinsdag 18 oktober is het in Leeuwarden tussen 14:00 en 15:30 Gratis sundea ijsjes maken die je ook nog zelf mag op eten.)

Zaterdag 22 oktober zit ik weer lekker thuis en hoef ik niet te werken. Deze dag word een lekker dagje niks doen en veel netflix.

Zondag 23 oktober ga ik weer bezig met school denk ik, want er moeten ook dingen voor school gedaan worden. Ook ga ik dingen doen waarvan ik niet zeker weet of ik ze wel moet doen, want ik weet niet zeker of ik een reflectie verslag over mijn leidinggevende moet schrijven, maar ik denk dat ik het wel ga doen. Gewoon het zekere voor het onzekere.

 

Wat zijn jou plannen deze vakantie als je vakantie hebt?

 

11 thoughts on “mijn vakantie plannen

  1. Hey Girl! N’-Joy! Het klinkt als een leuke vakantie, leuke planning! Girl Wij gaan ook naar rotterdam lol! Dus dat is wel toevallig alleen niet on Monday! Gelukkig hoef ik niet zo lang te reizen..(effe plagen! hihih) 😜
    We hebben ook leuke dingen op de planning staan! Sooo Miss B, heeft er veel zin in!
    Ohwww Yessssss!😎🎊
    Hugz, Miss B. 💋💋💋

    Liked by 1 persoon

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

