de tijd van Halloween, sinterklaas en Kerst

Op het moment dat ik dit typ zit er echt een mega grote vlieg op mijn laptop en wat ik ook doe hij wil maar niet weg. Als ik hem aanraak dan loopt hij naar een ander plekje op mijn laptop. Die vlieg is zo dik ik word er gewoon bang van. 😦

 

Halloween, Sinterklaas en kerst de leukste tijd van het jaar komt r weer aan, maar tussen deze feestdagen zit ook nog elfnovember en raad eens? Sinterklaas komt 12 November in Leeuwarden. Na het lopen met de lampion mogen de kinderen de volgende dag van sinterklaas gaan genieten. (hier heb ik verder geen problemen mee, maar zo gaan de feestdagen wel heel erg snel eigenlijk.)

Zelf heb ik al een tijdje niks gepost en dat vind ik eigenlijk wel jammer van mijzelf, maar op dit moment zit het er weer in te komen. Aankomende maandag is het voor mij vakantie en ik ben gewoon 3!!!! dagen vrij, want de maandag en de zaterdag en zondag hoef ik niet te werken. In 1 van deze dagen ben ik wel van plan om naar Groningen te gaan, want de H&M en de Primark hebben zulke leuke Halloween producten.

Van de H&M ben ik denk ik toch wel het meeste verrast, want ik had echt geen idee dat ze ook aan Halloween deden. (hopelijk doen ze ook aan kerst, wacht volgens mij doen ze dat altijd wel.)

Maar eerst hebben we het leukste feest waar alle kinderen blij van worden namelijk Sinterklaas met zijn pieten. (zijn het nou zwarte pieten, witte pieten of gekleurde pieten??) Sinterklaas is een echt kinderfeest (dit is mijn mening) en het is geweldig om te zien hoeveel jongens en meiden zo blij worden van Sinterklaas met zijn pieten. (Zelf hoop ik dat ik samen met wat klasgenoten ook wat ga doen voor andere mensen) Een aantal klasgenoten van mij en ikzelf hebben wel een heel leuk idee, maar als het niet doorgaat is het ook niet leuk om dat hier te vertellen. Ik zal het idee gaan vertellen zodra ik zeker weet dat het gaat gebeuren, want valse beloftes of valse verwachtingen maken is ook niet zo leuk.

Zelfs als ik tegen die vlieg aanblaas vliegt hij niet weg…. OMG OMG OMG WAAR IS HIJ NU. Ik heb hem al gevonden hij zit nu lekker aan de zijkant van mijn laptop.

Maar okay weer even terug naar waar ik was. Sinterklaas hij komt alweer binnen een maand in ons land. (2 dagen geleden was het precies een maand).

Ik ga nu wel heel erg door over Sinterklaas, maar voordat we het kinderfeest hebben hebben we eerst nog Halloween. (in Amerika is dit wel echt voor kinderen). In Nederland vind ik dit feest meer voor je jeugd, omdat ze zich eng kunnen verkleden en naar pretparken en ze kunnen zoveel dingen doen op Halloween. H&M heeft Halloween kleding (deze is btw niet echt hele erg eng) en de Primark heeft Halloween kleding.  (Meer winkels zullen Halloween kleding hebben, maar ik koop eigenlijk alleen kleding bij deze 2 winkels oeps.) bij de Primark staat er niet zo heel erg veel op de site, maar ik denk dat ze wel meer in de winkel hebben dan dat op de site staat. (Er zijn gerichten dat in 2017 dacht ik de Primark in Amsterdam opengaat)

Het is misschien niet heel erg veel dat ze hebben, maar ze hebben wel meer dan dat ik dacht. (Deze zin geld voor de Primark en voor de H&M)

En dan het ena laatste feest van 2016 namelijk Kerst. Een feest waar je met je familie hoort te zijn. Het feest van geven om andere mensen en heel even niet aan jezelf denken. Het feest van ja waar eigenlijk niet van? Over kerst vind ik het altijd heel moeilijk om iets te schrijven, omdat ik niet weet wat ik moet schrijven. Met kerst gebeurd er volgens mij vrij weinig, omdat iedereen bij zijn of haar familie wil zijn en daarom is iedereen op deze dag meestal wel voorzichtig. (Okay als je te voorzichtig bent kunnen er wel dingen gebeuren, maar daar gaan we het niet over hebben)

Ik word echt mega bang van die vlieg ik wil hem graag weg hebben. 😦

Vandaag ben ik lekker laat in en daarom heb ik de kans gekregen om deze post nog te maken, maar ik moet nu wel mijn bed uit, want voordat ik naar school ga moet ik nog even langs de Etos en misschien langs de H&M en misschien nog wel meer, maar de Etos is het belangrijkste. (Ik wil namelijk heel graag nieuwe Victoria Secret dus ik ga kijken of ze die ook hebben)

 

 

Hoe Vind jij het dat deze feestdagen zo snel achter elkaar aanvallen? En wat is je favoriete feest??

 

9 thoughts on “de tijd van Halloween, sinterklaas en Kerst

  1. Heb je geen vliegenmepper ?? Mep hem toch een ander leven in !! hahahahaha
    Halloween is gaaf ! vind het leuk dat het steeds meer doet in Nederland.
    Sinterklaas is ook leuk, mijn 8 jarige zoon gelooft er nog in.. maar ben bang dat dit het laatste jaar is hahahaha
    Kerstmis was voor mij altijd heilig, maar dat is wel veranderd in de jaren.. toch blijf ik het een heerlijke tijd vinden..

    Liked by 1 persoon

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

