De herfst

Hooii allemaal,

Vandaag blog ik weer op de blog van Jessica, yay! Voor wie mij nog niet kent, ik ben Maaike van Maaiketoday (nee, ik ben niet meer van Acupofgirlslife, maar nog wel steeds dezelfde persoon en in deze post heb ik me uitgebreid voorgesteld).
Het is alweer een aantal weekjes herfst. De blaadjes vallen al van de bomen en alles begint gewoon gezelliger te worden. In dit artikel wil ik gewoon een beetje kletsen met jullie over de herfst 🙂 . Enjoy!

autumn2

Allereerst: de sweaters. Wat is er nou beter dan een beetje de hele dag met een sweater aan rondlopen? Het liefst dan ook nog zonder make-up. Gewoon comfy de dag door.  Dit draag ik dan het liefst gewoon thuis, maar naar school kan het ook prima met een rokje (en stippenpanty!) en een sjaal erbij. Ohja, in de winter kan je ook weer laarzen dragen.

autumn8

Ik hou echt heel veel van de autumn fashion. In de zomer kun je jurkjes, rokjes en crop tops dragen, maar in de winter ook (alleen zou ik er dan wel een panty/legging onder de rokjes of jurkjes doen en een highwaisted broek bij de crop tops). Het enige verschil is dat je in de zomer veel minder kleding draagt, omdat het – als het goed is – warm is. Daarom vind ik de autumn fashion echt zó veel leuker dan de summer fashion, je hebt gewoon veel meer keuze.

autumn7

En ook gewoon dat herfstgevoel is fijn. Je weet wel, in het weekend lekker chill in bed (of op de bank) liggen met Netflix of Popcorntime. Niets doen, aan niets denken, behalve aan de film of serie die je kijkt.

autumn3

En die urenlange boswandelingen vind ik ook zó geweldig. Je hoofd leeg maken, niet zo druk overal mee zijn. Tja, de rustige dingen vind ik het fijnst. Wat ik ook leuk vind aan boswandelingen is dat de natuur dan zo mooi is en je kunt heel veel doen met bladeren (DIY’s!!).

autumn5

Lekker eten, zoals pompoenen (een lekker recept met pompoenen kun je ook op mijn blog vinden) of zelfgemaakte appeltaart. Wat ook zo leuk is aan pompoenen, is dat je ze kunt uitsnijden! Leuke gezichtjes op je kamer maken alles beter.

autumn

Er is ook een tof feest in de herfst, namelijk Halloween! Ik hou van nieuwe Halloweenlooks uitproberen, lekker griezelen bij horrorfilms en spooktochten houden door het bos. En natuurlijk kun je ook pompoenen uitsnijden die een griezelig gezicht hebben (doe er dan een kaarsje in, dat maakt het nog enger).

autumn

Dit was ik bijna vergeten, de mooie foto’s, de leuke dieren en de geweldige Instagram-feeds (tja, dat krijg je van al die leuke foto’s).

Kortom, ik hou gewoon van de herfst. Mijn favoriete seizoen. Ik hoop dat jullie dit leuk vonden om te lezen, ik zie jullie volgende week weer!

Liefs, Maaike

(Het is een mogelijkheid dat je deze post eerder hebt gezien op Jessica haar oude blog. Dit komt omdat Jessica een aantal Posts overplaatst. ☺️☺️)

4 thoughts on “De herfst

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

