Droogshampoo ❤️

image

Droogshampoo.😍😍

bij de Kruidvat  was er een aanbieding voor deze droogshampoo van Schwarzkopf. Ik dacht ach hij is in de aanbieding voor €2,- ik neem hem.

als ik eerlijk ben I LOVE THIS. Deze droogshampoo is echt geweldig. Ik had vandaag vrij vet haar en ik heb hem net gebruikt. Ik ben helemaal tevreden over deze droogshampoo.

voordelen:

  • Deze droogshampoo doet werkelijk wat hij zegt dat die doet.
  • mooie uitstraling vind ik persoonlijk
  • goed merk
  • niet duur

nadelen:

  • hij stinkt een beetje

als je deze droogshampoo gebruikt zet wel een raam open, want je ruimt hem heel erg goed.

Droogshampoo.😍😍
the Kruidvat there was an offer for this dry shampoo from Schwarzkopf. I thought oh it is on sale for € 2 , – I’ll take him .
if I’m honest I LOVE THIS . This dry shampoo is really great. Today I had greasy hair and I just used him . I am completely satisfied with this dry shampoo .


advantages:
This dry shampoo does what it says it does.
– nice look , I personally
– good brand
– not expensive
cons :
– he stinks a bit
if you use this dry shampoo but put a window open, because you take care of him very well.

Droogshampoo.😍😍
die Kruidvat gab es ein Angebot für diesen Trockenshampoo von Schwarzkopf . Ich dachte, oh, es steht für € 2, – ich werde ihn zu nehmen.
wenn ich ehrlich bin Ich liebe dieses . Das Trockenshampoo ist wirklich toll. Heute hatte ich fettiges Haar und ich ihn nur benutzt . Ich bin mit diesem Trockenshampoo rundum zufrieden.
Vorteile:


Das Trockenshampoo tut, was sie sagt, es tut.
schöne Optik , ich persönlich
gute Marke
nicht teuer


Nachteile :
Er stinkt ein wenig
Wenn Sie diese Trockenshampoo verwenden, sondern setzen ein Fenster zu öffnen , weil Sie sehr gut um ihn kümmern .

Voor dit artikel is niet betaald of op gestuurd gekregen. Ik wilde deze droogshampoo zelf aan jullie laten zien.

18 thoughts on “Droogshampoo ❤️

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

