autumn inspiration

De herfst… Het seizoen voor de winter. Officieel begint de herfst op 21 september en dat betekend dat hij al een paar dagen bezig is. Het is op dit moment dus nog herfst en hierom wilde ik graag inspiratie foto’s van Tumblr/we heart it met jullie delen zodat we allemaal een beetje in de herfststemming komen. En dan komt straks het aller leukste seizoen namelijk de winter. (dit is op 21 December officieel) en waarom is de winter het leukste?? Dat is vanwege mijn verjaardag op 30 Januari. Ik moet niet te snel gaan het is pas net herfst.

Voor een niet al te koude herfst dag zijn deze looks heel leuk. (Als het wel koud is kan het nog steeds, maar ik ka begrijpen dat mensen dat dan niet doen.) persoonlijk vind ik de jassen en het rokje het leukste van deze 4 looks. Het heeft een bepaalde stijl die mij wel aantrekt. misschien moet ik maar nieuwe rokjes gaan kopen zodat ik weer leuke rokjes aan kan.

Okay Jessica nu niet meer gaan afdwalen, maar blijf bij het onderwerp. en Jessica als je dat graag wil dan ga je toch een collage maken en die hier laten zien? Okay misschien word dit heel verwarrend, want ik praat nu een beetje met mijzelf, maar een collage is best een leuk idee. Ik ga gelijk een app downloaden waarmee ik leuke collages kan maken en ik zal ook foto’s gaan opzoeken van internet.

Helaas kan ik geen goede collage app vinden (weten jullie er misschien 1??) en daarom ga ik maar verder met de foto’s van we heart it en van Tumblr om jullie in een leuke herfst stemming te krijgen.

De meeste mensen vinden de herfst niet leuk en dat kan ik begrijpen, want het regent best vaak en het is soms ook best wel koud, maar waar mensen niet altijd aan denken zijn de goede en leuke dingen van de herfst.

  • Je kan je bijvoorbeeld heel leuk gaan kleden met verschillende laagjes
  • je mag wer een fashionable muts op
  • het is niet meer vreemd om een sjaal te dragen
  • Als je het koud hebt kan je lekker tegen je lief aan liggen. (als je die hebt)
  • je hebt weer een goed excuus om 5 dekens op je bed te hebben. (stiekem slaapt dit gewoon lekker
  • Je mag weer gaan schaatsen, want er zijn weer veel schaatsbanen die opengaan
  • je hebt weer een goede reden om een trui aan te doen.
  • je mag weer bijna kerstverlichting ophangen. (stiekem doe ik dat 2 maanden van te voren.)

 

maar ik zal weer even verder gaan met de inspiratie, want tot nu toe heb ik dat nog niet echt gedaan hihi.

Het ka best zijn dat sommige mensen 2 van deze looks best koud vinden en dat kan ik begrijpen, want een panty of kniekousen is niet het aller warmste, maar ik moet wel toegeven de outfits zien er fashionable uit.

ook hier is het begrip laagjes weer terug te vinden en persoonlijk vind ik het er zo leuk uitzien.

3 dezelfde outfits, maar net iets anders gestylt waardoor het er weer anders uit gaat zien.

3 dezelfde outfits, maar net iets anders gestylt waardoor het er weer anders uit gaat zien.

4 mega leuke looks zien verschillend zijn, maar wel geweldig om naar te kijken. Je kan natuurlij ook inspiratie uit deze looks halen en dan geheel wat zelf doen.

en wat is een seizoen zonder eten?? Ik zou het niet weten, want elk seizoen zorg ik ervoor dat ik lekker aan het eten ben.

 

 

zijn jullie een beetje in de herfst stemming gekomen? Nou als ik heel eerlijk ben ik wel. Hierom heb ik ook nog een herfst afspeellijst van Spotify toegevoegd.

5 thoughts on “autumn inspiration

    • zelf ben ik niet zo’n fan van de bruine kleur. Persoonlijk ben ik meer een winter persoon hihi. Verder vind ik de herfst wel een prachtig seizoen, want het is 1 van de seizoenen wanneer je de beste foto’s kan maken vind ikzelf persoonlijk.
      En ja warme chocolademelk met slagroom en marshmallows is heerlijk. ❤

      Like

  1. Aah als ik al deze fijne foto’s zie krijg ik nog meer zin in de herfst! Ik vind vooral jurkjes of blousejes met een kraagje en daarover een trui echt helemaal geweldig. Ik kan daar niet genoeg van krijgen! Ik kan zeker niet wachten tot de bossen mooi gekleurd zijn 🙂

    Liked by 1 persoon

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

