suit

Mannen in pak. Ik kan er geen genoeg van krijgen, want ik vind het zo sexy staan. Voor mij staat een pak als iets dat belangrijk is. Een pak kan je een man maken of niet. Als de maten van het pak goed zijn kan een pak (Suit) iedere man en vrouw staan. Wat is de reden dat ik zo’n fan ben van mannen in pakken?

Wat de precies reden is kan ik helaas niet vertellen, want die weet ikzelf ook niet.  Mijn oma had ook altijd wat met mannen in uniform of in een pak. Misschien heb ik het daarvan en is het een generatie overgeslagen, want mijn moeder vind mannen in gewone werkkkleding veel leuker dan een uniform of een net pak. Ik heb een vermoeden dat het daardoor komt, maar ik weet het niet zeker.

op dit moment ben ik heel erg verslaafd aan de serie Suits op Netflix. (Mannen in een pak) een paar weken geleden ben ik begonnen met het kijken naar de serie en nu ben ik bij seizoen 3. Ik denk dat ik de serie nog wel een keer ga kijken of ik ga een nieuwe serie zoeken waar er veel mensen in een pak rondlopen.

Als mannen een pak aan hebben vind ik dat ook speciaal staan, want het heeft een bepaalde uitstraling van die heeft iets gedaan met zijn leven. (het is niet zo dat als mannen geen pak aan hebben dat ze dit niet hebben, maar het is een voorbeeld.)

Wat vind jij van een man in een pak? Ik kan zeggen dat ik het enorm knap vind.

 

 

4 thoughts on “suit

    • Ik geef je helemaal gelijk. Ik ben nu klaar met de serie, maar inderdaad Chuck bass had echt een heel mooi pak aan. En het klopt als een pak niet staat moet een man ook geen pak dragen. Dat werkt namelijk niet goed voor het zelfvertrouwen

      Like

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

