Opdracht van Fabiën❤️❤️

 

OPDRACHT (voor haar blog klik op opdracht)

Wil je leren om meer te fantaseren? Probeer dit dan eens. Maak in je verbeelding een eigen festival of feest. Hoe zou het eruit zien? Wat is de doelgroep? Wat voor muziek draait er? Met wie ben je er? Zijn er dingen die het festival speciaal maken? Alles kan gebeuren! Laat je fantasie er op los!

 

dit is de opdracht die fabien laatst op haar blog had gezet. Dit is een hele creatieve opdracht en hierom dacht ik ja dit is een leuk idee voor een post.❤️❤️✈️✈️🛩🛩🛬🛫🛬🛫

mijn feest zou op het strand zijn en dan het strand Renesse. Ik zou kiezen voor Renesse, omdat ik niet vaak in Zeelands kom. De enige keer dat ik er ben geweest vond ik het er prachtig en daarom zou ik zeker daar een feest geven. (Zeeland is wel helemaal aan de andere kante van Nederland voor deze Friezin.)

ik zou een feest geven voor zijn leeftijdsgenoten (dit is tussen de 16 en de 20) zelf ben ik 16, maar ik ken genoeg mensen die ouder zijn dan ik en die zijn mega gezellig. Als doel groep naar zou ik kiezen voor jongeren, want zelf zit ik denk ik in deze doel groep.

het feest zou een echt strand feest zijn met een kampvuur, muziek en misschien nog wat extra lampjes, maar ik denk aan de andere kant dat een kampvuur, eten, muziek en gezellige mensen ook genoeg zal zijn.

ik zou zeker al mijn vrienden vragen voor het feest (zelf vind ik niet dat dat er heel erg veel zijn😅) daarom mogen ze ook een +1 meenemen van mij.☺️☺️

Ik denk dat de gezelligheid het feest speciaal moet maken en de muziek natuurlijk. Ik ben dol op muziek ik zou niet meer zonder kunnen.

Als ik echt naar een evenement moet gaan kijken vind ik dit heel moeilijk om te verzinnen, maar ik ben een grote fan van het Share a perfect day event.

nu heb ik nog helemaal niet verteld wat voor muziek er zou komen. Ik zou zelf gaan voor R&B en verder pop muziek, top 2000.

 

Hoe zou jou evenement er uit zien??

2 thoughts on “Opdracht van Fabiën❤️❤️

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

