Het groot liwwadder diner 2016

Vanavond is het zo ver. Het groot liwwadder diner. (het groot Leeuwarder diner) En ook ik ben hier vanavond bij aanwezig, want (o dit vind ik zo leuk om te zeggen) ik mag helpen voor mijn school. Dan sta ik in een prachtig uniform bij het diner samen met een heleboel andere mensen.

Tijd: Locatie:
13:30 uur Traingel Uitleg evenement
15:00 uur Tweebaksmarkt
Leeuwarden Rondleiding locatie, verdiepen in taken, eventueel helpen om de laatste tafels klaar te zetten
16:00 uur Tweebaksmarkt
Leeuwarden Briefing
16:30 uur Tweebaksmarkt
Leeuwarden->Provinciehuis Personeelsmaaltijd
17:00 uur Tweebaksmarkt
Leeuwarden Iedereen op zijn/haar eigen positie klaar staan
19:00 uur Tweebaksmarkt
Leeuwarden Einde*

Dit was gisteren mijn dag wel. Helaas heb ik (nog ) geen foto’s,want die staan nog niet op Facebook. (of ik sta er niet echt op misschien komen er binnen kort meer). Deze dag was best wel zwaar, ik was namelijk het 2e doekje. Dit houd in dat je de hand van de gast schoonmaakt als ze het amuse hapje. (dit is een hapje op de hand) hebben opgegeten. Richting 19:00 heb ik moeten helpen met de amuse maken, omdat de leerlingen van de horeca naar het serveren van het eten moesten. Toen hadden we te weinig mensen en hierom hebben we de rijen  voor de kaartjes naar 2 gemaakt en hierom hadden we ook minder mensen nodig. Toen ik handschoenen aan had kon ik helpen met de amuse. De 2 uur dat ik er heb moeten staan was best zwaar, want ik moest stil staan op hakken en dat gaat zo’n pijn doen.

Verder was het interessant om mee te doen en hierdoor ben ik vandaag vrij. 😀 Ik weet niet zeker of ik dat leuk moet vinden, omdat ze vandaag sprekers op school krijgen, wat mij ook best wel interessant lijkt.

En hoe was jullie dag gisteren?

One thought on “Het groot liwwadder diner 2016

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

